Prišlo je do napake. Počakajte trenutek in pritisnite osveži.Aktivni uporabniki
Danes praznujejo rojstni dan Misak (43 let), Skatey (38 let), Benx (39 let) in gregy_s (40 let). Vse najboljše!
Število obiskov od 1.9.2002: 25.743.461 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum > Ameriška animacija > Looney Tunes: Ponovno v akciji |
Registriraj se |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Avtor |
|
Besedilo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.04.2004 13:30:46 | Citiraj
|
Kinodvor 21.4. ob 20:10
Looney Tunes: Ponovno v akciji
(Looney Tunes: Back in Action)
ZDA, 2003, 35mm, 2.35, barvni, Dolby Digital, 90'
režija Joe Dante
scenarij Larry Doyle
fotografija Dean Cundey
montaža David L. Bertman, Rick Finney, Marshall Harvey, Jason Tucker
zvok Mark A. Mangini
glasba Jerry Goldsmith, John Debney, John Frizzell
producent Allison Abbate, Chris De Faria, Bernie Goldmann, Joel Simon, Paula Weinstein
igrajo Brendan Fraser, Steve Martin, Jenna Elfman, Timothy Dalton, Heather Locklear, Joan Cusack, Roger Corman, Kevin McCarthy
KOMENTARJI
»Ena veličastnih, popolnoma narobe razumljenih mojstrovin lanskega leta, Looney Tunes: Ponovno v akciji, je dobrodošla vrnitev k prvinskemu, anarhičnemu duhu izvirnih risank studia Warner Brothers, ki ga je Space Jam tako nesramno izmaličil. V filmu, za režijo katerega je bil rojen, dolgoletni oboževalec Chucka Jonesa in subverzivni hollywoodski avtor Joe Dante natrpa dobesedno vsak kader z več šalami, norčijami in filmskimi citati, kot jih premore povprečna epizoda Simpsonovih. Najdemo lahko celo dozdevno zgodbo; ta se vrti okrog Bugsa Bunnyja in Daffyja Ducka, ki pomagata odpuščenemu kaskaderju studia Warner Bros. (sinu super-vohuna Timothyja Daltona) Brendanu Fraserju preprečiti nore načrte predsednika zlobne korporacije ACME (Steve Martin v presenetljivo odlični vlogi človeškega animiranega lika), ki bi rad vse ljudi spremenil v opice in tako zavladal svetu. Ves opisani miš-maš je resnici samo pretveza, pod katero si največji filmski junaki dvajsetega stoletja – poleg Bugsa in Daffyja imamo opravka še z vsemi njunimi nepogrešljivimi pribočniki – priredijo veselico. Looney Tunes: Ponovno v akciji – briljanten dosežek na več nivojih, med drugim kot tehnično čudo v smislu zlitja animiranih in igranih prizorov, kot bistroumna satira korporacijske zabave in kot ljubezensko pismo izvirnim animiranim mojstrovinam – je najhitrejši in najsmešnejši film leta 2003.«
Christoph Huber
» ... lunatični, frenetični, anarhični non-stop pregon v svetu, v katerem so naravni zakoni le pretveza za gag in parodijo. V sloviti risanki What's Opera, doc?, ki jo je režiral legendarni Chuck Jones, sta Bugs in Elmer padla v Wagnerjevo opero - tu mimogrede padeta v Louvre, kjer potem recenzirata in revidirata vse slikarske sloge, kar je tako, kot bi Dalija, Muncha in Toulouse-Lautreca predelal Andy Warhol. Vsi ti luniji so pop artisti, ki sodijo med klasike. Zgodba – tokrat špijonska, tako da vključuje tudi 'Jamesa Bonda' – jih le ovira. Vsak izmed njih ima itak več osebnosti kot vsi lanski oskarjevci skupaj. ZA«
Marcel Štefančič, jr. Mladina
»Vse odkar je beseda 'avtor' postala del standardnega angleškega besednjaka v poznih šestdesetih in zgodnjih sedemdesetih, se je okrog njenega pomena pletla zmešnjava. V francoščini auteur pomeni enostavno 'avtor' in ko je François Truffaut v sredini petdesetih v Cahiers du Cinéma začel oblikovati 'politique des auteurs' oziroma politiko avtorjev, je imel v mislih kritično politiko, ki je prepoznavala slogovne in tematske konstante, s katerimi so v svojih filmih operirali določeni režiserji. V svojih zgodnjih tekstih je Andrew Sarris to idejo preoblikoval v 'teorijo avtorja', ki je imela bolj malo ali nič opravka s politiko. Na tej točki se je začela zmešnjava, saj naenkrat ni bilo več jasno, ali gre za teorijo ustvarjanja ali zgolj gledanja/interpretiranja filmov. Ker se je večinski diskurz obračal okrog močnih hollywoodskih studiov, se je teorijo začelo brati kot način snemanja filmov z izhodiščnim pojmovanjem filma kot industrije. Načini branja in interpretacije filma (kot umetnosti) so postali domena akademskih filmskih študij, ki so se v poznih šestdesetih in zgodnjih sedemdesetih šele začele vzpostavljati. Navzlic temu je priljubljenost francoskih idej o filmu prisilila ljudi v industriji, da so začeli razmišljati – (oziroma se vsaj pretvarjati, da razmišljajo – o filmu kot umetniški obliki, kar je nekaj, česar niso počeli vse od dvajsetih let dalje. V relativno kratkem času je v hollywoodskih filmih napis 'a film by', ki se je nanašal na režiserja, postal nekaj običajnega; uporabo tega napisa so določali celo v pogodbah. Zato je nenavadno, da Joe Dante, eden najbolj osebnih hollywoodskih režiserjev, nikoli ni bil deležen oziroma ni zahteval takega napisa v svojih filmih. Sam zatrjuje, da lažje doseže svoje cilje brez tovrstnih zahtev oziroma pozornosti. Iz istih razlogov si Joe Dante, za razliko od večine svojih kolegov, ni nikoli omislil osebnega agenta. Ideja o 'filmu Joeja Danteja' je tako vedno le predpostavka njegovih oboževalcev (vključno z menoj), ne pa produkt, ki ga prodajajo njegovi delodajalci. Vredno je dodati, da je režiserjeva skromnost iskrena: skupaj z vsemi tistimi režiserji, ki se omenjenega napisa poslužujejo, Joe Dante v montaži nima nadzora nad svojim izdelkom. /.../ Navzlic vsem tem nehvaležnim delovnim pogojem, pod katerimi so navsezadnje v petdesetih ustvarjali vsi ameriški režiserji, ki jih je francoska in kasneje vsesplošna kritika kovala v zvezde kot avtorje (Ford, Hawks, Fuller, Tashlin ...) je Joe Dante nesporno eden najbolj izvirnih, prevratniških, osebnih in po krivici spregledanih ustvarjalcev znotraj Hollywooda, njegov zadnji film Looney Tunes: Ponovno v akciji pa eden redkih (če ne celo edini) filmov velikega studia, ki razbija upravičeni stereotip o amnezičnosti sodobnega hollywoodskega filma: gre za cinefilsko poslastico, čistokrvni avtorski izdelek in enega najboljših ameriških filmov leta 2003.«
Jonathan Rosenbaum
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 18.04.2004 14:29:47 | Citiraj
|
Ne vem no...sam ti komentarji so večinoma pozitivni, jest osebno pa ne bi bil toliko pozitven. Že sama zgodba je "za lase privlečena", da ne rečem da so v filmu tudi trenutki (ki so bili proti razpletu čedalji pogostejši), ko ti je enostavno dolgčas. Seveda so edina svetla točka številne parodije, ki nasmejejo le tiste, ki filmu posvetijo veliko časa (npr. Casablanca, Scooby Doo, Batman, Mummy, BodyGuart, Lethal Weapon...) , se pravi dosti bolj starejši publiki, kot je film sicer namenjen - mladini.
Z drugo besedo rečeno, izredno dobra animacija ni edini razlog, zakaj bi morali dajati filmu dobre ocene. Na ostalih področjih in pogledih je zame film pogorel. Toliko za enkrat...
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 18.04.2004 16:46:34 | Citiraj
|
Meni je bil film zelo všeč. Morda ravno zato ker ni bil na prvo žogo kor naprimer Space Jam. Je pa res da nikakor ni najbolj primeren za ciljno publiko kateri je bil v osnovi namenjen - otrokom. Osebno se mi zdi za razliko od stare serije Looney Tunes, Space Jama... ali pač nove serije Looney Tunes z Duckom Dodgersom, ki so res namenjeni otrokom.... film Back in Action bolj podoben kakim Simpsonom.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 19.04.2004 08:24:14 | Citiraj
|
BTW, tale Rosenbaum je menda eden najbolj cenjenih kritikov.
Drgac pa je film tud mene presenetu, zlasti v primerjavi s Space Jamom, ker dejansko neverjetno dobro ujame vzdusje Looney Tunes kratkih risank. Podobno sicer velja tudi za Scooby Doo 2, ampak to se ne pomeni, da je to dober film, ampak samo dokazuje, da vzdusje ni dovolj in da bi Scooby moral ostat risanka ali v najboljsem primeru bi bil posnet na isti nacin, kot Disneyev Dinozaver, s tem, da bi bli tud cloveski liki animirani na enak nacin, kot je bil zdaj Scooby.
Se pa strinjam, da je tale Looney film prav iz zgoraj omenjenega razloga bolj namenjen odraslim, kot pa otrokom. Roger Rabbit se je recimo uspel obdrzat na tankem robu med filmom za otroke in odrasle (ceprav je rokona srce vec gradiva za odrasle), medtem ko se je LTBIA nagnil k odraslim, tko kot so tudi Looney Tunes kratke risanke bolj namenjene odraslim, kot pa otrokom, ceprav ob njih lahko uzivajo tudi otroci na svoj nacin. Disneyeve risanke imajo ravno obraten pristop - prvenstveno za otroke (tudi po srcu) s primesjo sal za odrasle. Predvsem so manj brutalne in manj cinicne. Toma in Jerrya bi jaz postavil nekam vmes, ker ima odbitost Looney Tunes in Disneyevo prikupnost.
Misak: Te bom cez kaksnih 5 let se enkrat vprasal, glede filma iz teme.
. Uri .
Odgovor je popravil uri - 19.04.2004 08:25:32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 20.04.2004 09:19:22 | Citiraj
|
men je film kr ql...mislm zgodba je cist bedna ampak fore notr so da crknes smesne...res tipicni looney toons humor pa za razliko od space jama kle usi junaki ne drzijo skupaj ampak so nasprotniki drug drugemu tako kot v kratkih risankah uglavnem vredno je ogleda za moje pojme...
freak on a leash | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.05.2004 17:08:29 | Citiraj
|
Tista je dobra "Look, I found Nemo!"
Sicer pa je res smešen, samo za v kinodvor?
Èe ima kdo slovenskega Alan Forda ¹t. 22, naj mi to pove, prosim. | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 03.06.2004 14:00:54 | Citiraj
|
Space jam rulz, Back in action SuX!!!!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 15.11.2004 14:23:28 | Citiraj
|
Animation World Network reports that Warner Brothers has opened their new LooneyTunes.com website, which includes "the first original Looney Tunes shorts (online or offline) in more than a year... more games, a new Showcase section where fans can get the latest Looney Tunes news, an updated Looney Shop and more Looney Loot". The new shorts include: Parallel Porked, H2 Uh-Oh!, an The Cat Stays In The Picture.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 10.10.2005 22:01:23 | Citiraj
|
Meni je bil prvi filem Space jam veliko boljši
,,Lep, uspešen in prijazen dan!,, | |
|
|
|
|
|
|
|
|
Avtor |
|
Besedilo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum > Ameriška animacija > Looney Tunes: Ponovno v akciji |
Registriraj se |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Horizontalna črta ločuje že videna sporočila od še ne videnih. |
|