|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum > Animacija na splošno > STOP-MOTION TEHNIKA |
Registriraj se |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strani: 1 2 3 4 5 6 7 vse |
|
|
|
|
|
|
|
|
Avtor |
|
Besedilo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 30.05.2005 20:11:38 | Citiraj
|
Pozdrav,
vem da je mogoče ta tema že bila, toda vseeno me zanima. Kaj je stop-motion tehnika? Če imam recimo eno figurco iz plastelina, kako naredim da se premika v stop-motion tehniki, vem da moraš imeti fotič al neki. Ali lahko snemš tudi z kamero? Kakšno so programi za potem spajanje slik?
lp, edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 30.05.2005 20:57:04 | Citiraj
|
Stop-motion je učinek posebne tehnike filmskega snemanja, ki temelji an nenehnem ustavljanju in ponovnem poganjanju kamere z vmesnimi spremembami prizorišča, položaja likov, ali razvoja dogajanja.
Za razliko od klasične 2-D animacije moramo pri lutkovnem filmu (stop-motion animacija) za vsako fazo (eno štiriindvajsetinko sekunde) telo lutke premakniti, posneti ta premik, ga spet premakniti, znova posneti, spet premakniti in posneti...vsako sličico posebej. Ta postopek je zelo zapleten in dolgotrajen.
ti priporočam za poduk članek, ki sem ga sam spisal ---> Kako nastaja animirani film?
In še konkretno glede samega oživljanja likov:
Za dovolj kvalitetno zadevo (v stilu studia aardman) boš potreboval "okostje", ki naj bo imel čim več možnih prepogibov (zapestje, vrat, koleno..itd...). Nekaj koristnih povezav za kvalitetne armature:
http://www.armaverse.com/
http://www.clay-mate.com/
http://easyweb.easynet.co.uk/edawe/index.htm
http://www.stopmotionworks.com/gallery1.htm
http://www.taylordesign.org/
http://www.jointworks.com/
http://www.mechinations.com/
Seveda moraš imeti že prej izdelano vizuelno podobo karakterja (ali karakterjev), tako da ugotoviš katera zadeva bi najbolj pasala zraven. Ko imaš tako "okostje", začneš z skulpturo, ki jo lahko narediš iz različnih zadev: glina, les, plastelin, umetne mase...). Poglej si mal cene....dovolj podrobna (in velika) okostja lahko stanejo tudi po 500$.
Načeloma se za snemanje uporabi kar kamera (čeprav po definiciji bi lahko zadostoval fotoaprata- za krajše zadeve. Poleg kamere, obvezno potrebuješ še stativ, okraske (drevesa, hiše, itd...), tako da lahko neko sceno vizuelno ustvariš. Če imaš na izbiro digitalno kamero, jo le uporabi. Rabil boš edino še programček za zajemanje posameznih frejmov (sličic) in že se lahko prične animacija .
Programi za izdelavo in obdelavo:
http://animatordv.wmmedia.com/index.htm
http://www.animationtoolworks.com/
http://www.framethief.com/
Pred vsem tem pa je seveda treba imeti dovolj dobro zamisel, napisan osnutek (sinopsis) in kasneje scenarij, da zadevo lahko načrtuješ do popolnosti. Tako tudi ne moreš biti obnemel, kakšni bodo končmi stroški projekta
Hope i helped
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.05.2005 21:39:45 | Citiraj
|
za stop-motion ne vidim razloga, da bi uporabljal video kamero, ker je danes zaradi digitalne tehnologije precej bolj primeren digi fotoaparat. Ima boljso resolucijo, pa se dovolj majhen je, da imas vec svobode gibanja (v majhnih prostorih) in razlicnih kotov. Seveda ni nujno, da za vsako sekundo posnames eno sliko, saj je navadno vsaka druga sekunda povsem dovolj. Je pa res animacija bolj gladka, vec kot je vmesnih slik. Ce hoces simulirat pocasni posnetek mora bit slik celo vec, pri hitrih posnetkih pa manj.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.05.2005 21:56:23 | Citiraj
|
hVALa za Nasvete
samo še nekaj me zanima,,,,,,,slišal sem da ko posnameš, in ko daš frejme v program, ni še vedno gladko, ali imaš v programu to funkcijo, da ti ubistvu frejme, poveže, da ni vsak frejm odsekan ...
lp, edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.05.2005 22:06:44 | Citiraj
|
Ne kapiram vprašanja.
Pač ko maš določeno serijo frejmov jih zlepiš skupaj in to je to. Seveda če določena zadeva ni dobro narejena, lahko podvajaš že posnete frejme itd...tako da ti prihrani delo in naredi animacijo gldkejš - recimo hoja človeka.
Če pa se animacija zatika, potem je zagotovo razlog v temu, da si določenemu kadru posvetil premalo pozornosti, vsaj kar se frejmov tiče. Za gladko animacijo rabiš imeti 25 frejmov na sekundo, vendar se vsakdo v reaklnosti daleč drži tega nenapisanega pravila. Tako kot je uri rekel...za zahtevnejše zadeve se naredi več frejmov, in razlika giba osebe na vsakmu takmu frejmu je zelo minimalna. Če maš pa zelo malo frejmov (recimo da hočeš osebo ki gleda levo takoj obrniti tako, da bo gledala desno), potem je prehod iz enega stanja (začetek animacije - konec animacije) precej grob in hiter. Vse ma svoje čare.
Sicer pa ne vem kaj si sploh hotel vprašati...mislim pa da si ciljal kej na to.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 01.06.2005 22:18:43 | Citiraj
|
pozdrav,
ali lahko animiraš tudi brez okostij? Ali imaš lahko samo maso, ki jo premikaš?
lp, edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 01.06.2005 22:54:47 | Citiraj
|
Odvisno kaj delaš in kaj hočeš ustvariti....prečekiraj mail une naslove, ki sme ti jih dal, da si boljše ogledaš kaj vse bi ti rabil in kja se ti zdi vredno imeti.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 01.06.2005 23:02:35 | Citiraj
|
Pozdrav,
ali se v sloveniji da kupiti taka okostja in lateksovo peno? Ali kdo ve kaj o nastajanju Koyee? Kje vse to kupiš v sloveniji, ali moraš v tujino?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 01.06.2005 23:12:43 | Citiraj
|
Dvomim da obstaja kakšna specializirana trgovina...tujina je zagotovo zelo dobro založena - ne rečem pa da se ne da v sloveniji najti vsega tistega kar rabiš - samo psreten moraš biti in imeti žilico za ustvarjanje. Sicer pa zakaj pa ne bi uporabil kar že doma narejenih lutk za animacijo? Kot vidim, nimaš v glavi izdelanega niti osnutka animacije, zato ti predlagam, da najprej to narediš in ko boš točno vedel kam pes taco moli, se boš začel zanimati za ostale pomembne stvari.
Upam da bo naslednji tedne en članek ali intervju s Strup Produkcijo, ki trenutno dela na projektu DVORIŠČE, seveda v stop-motion tehniki s financiranjem Filmskega sklada RS. Več next week.
SloCartoon.net
Odgovor je popravil Misak - 02.06.2005 21:10:56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 02.06.2005 18:35:55 | Citiraj
|
Imam, imam osnutek. Delal bom v stilu Koye. Uporabil bom samo plastelin. Zanima me če mi bo uspelo?
Sevede ne bom delal kakšnega dolgega filma, ampak približno minuto.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 02.06.2005 20:58:46 | Citiraj
|
misak, ali si ti že delal v stop-motion tehniki!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 02.06.2005 21:10:03 | Citiraj
|
Uspelo ti bo, če boš imel dovolj dobre volje, časa in žilico za ustvarjanje! Želim ti vso srečo in da boš sproti poročal kako napreduješ.
Ne trenutno se o teh zadevah samo izobražujem, bom pa verjetno prej kot slej probal kakšen projekt ustvariti - samo sem zaradi časovne stiske primoran za to še nekaj počakati. Seveda pa boš ti na drugi strani moral prebrati še ogromno forumov ali knjig, da boš imel lažje delo.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 03.06.2005 03:24:40 | Citiraj
|
mišak straši nadebudne upe , ne komplicirat, če mi treba
v bistvu je stvar v osnovi precej lažja kot bi človek mislil, je pa seveda odvisno kaj hočeš. Če delaš kompleksno zadevo kot je so Mali princ, Mark Twain je zadeva res komplicirana in je zanjo potrebno veliko znanja, vaje..., če pa greš v drugo smer... recimo Lego risanke (starejše) so tudi stop-motion, pa je zadeva že precej lažja. - seveda je lego figurica sami primer, lahko tudi s plastelinom narediš povesem enostaven in efektivne izdelke.
verjetno bi bilo zanimivo dobit tudi kak video vodič, kot je recimo: Learn to model with TUFO , avtorjev precej znanih plastelinastih serij Mio & Mao in Red & Blue (predstavitev teh najdeš na isti strani)
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 03.06.2005 19:45:03 | Citiraj
|
Pozdrav,
kateri material mi priporočate za izdelavo scene? Ni je veliko, hiša, hiša za psa, vrt, cesta, use ustalo pa pač zemllja?
Ali naj si izdelam kalupe in naredim sceno!
Ali naj jo naredim iz kartona?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 03.06.2005 21:24:52 | Citiraj
|
Popolnoma odvisno od tvojih želj, idej in domišlije.
Sceno lahko narediš iz kartona, lesa, zmodeliraš iz mase, končno jo lahko sestaviš tudi iz legokock, nareidš iz mivke v peskovniku ali pa kakšni deklici ukradeš hišo za punčke (šala) ... domišlija nima meja.
(Za začetek s tako določenimi elementi kot si jih določil ti bi verjetno sam poskusil iz kartona, otem pa bi pri naslednjih projektih - ko ti je že malo bolj jasno kako in kaj - poskušal improvizirati s čem drugim)
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.06.2005 12:47:17 | Citiraj
|
Misak, ali bo članek o novem projektu Strupa DVORIŠČE?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.06.2005 12:49:26 | Citiraj
|
Bo, moram se še zment...next week i guess....
Smo full zaposleni vsi admini
ti kar poročaj kako napreduješ. Kakšne slike pri izdelavi, bi koristile, da jih pokažeš ;)
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.06.2005 20:12:42 | Citiraj
|
...no trenutno,,,delam skice za scenografijo,,,in oblikujem(dokončujem) scenarij ...
UGLAVNM! VSE JE ZANIMIV!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.06.2005 19:15:11 | Citiraj
|
morm reči da je kar zanimivo delati,,,ustvarjati,,animirani film,,,sploh pa če delaš vse sam. Ja no, veliko materiala bom porabil - za samo hišo,,in njeno okolico,,bom porabil okoli 7 kvadratnih metrov kartona. Celo prizorišče pa meri 3 m x 2 m. Mislim da je bolje delati z čim večjimi stvarmi. Aja pa imejte dost velik prostor. Jst ga imam.
edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.06.2005 21:30:00 | Citiraj
|
btw: koliko velik bo tvoj osebek (iz kateregakoli materijala pač bo)?
Glede scene: iz kartona boš zlepel skupi nato pa kaj? Boš sprintal kakšne "navidezne" zidove, vrata itd..?
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 11:17:24 | Citiraj
|
Na hitro sem nekaj skupi vrgel (vse skupaj mi je mogoce vzelo 15 minut) z digitalcem, dvema starwars figurcama in Jasc Animation Shop, da vidis kako enostavno je vse skupaj. Naredil sem 18 fotografij v JAS pa sem dodal uvodni in koncni napis. Lahko bi dodal se kaksne zvocne in vizualne ucinke, ampak to ze presega bistvo primera. :)
Video verzija: Yoda (Xvid, 200K)
Pa se animiran GIF:
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 11:28:00 | Citiraj
|
He,he..mal premal frejmov
Drgač pa: Kje za vraga si kupil logo Dolby, ki se vidi v ozadju? Tudi jaz bi imel takšno ploščico
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 15:23:48 | Citiraj
|
am,,misak,,zunaja scena je samo iz kartona,,,,vrata in okna,,,so iz lesa,,,vse pobarvaš in posprejaš z sprejom ki ti sceno postara,,da zgleda bolj realistična. Vse figure bodo iz plastelina, velike okoli 20cm.
lp, edo
P.S
Uri hudo. Sam res malce premalo slik,,
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 15:51:55 | Citiraj
|
Ma ja, sej pravim, da je bil test na brzino (in se s frejmi nisem mel namena ukvarjat) in takoj sem ugotovu, kako dobro je met figurce, ki imajo cim vec prepogibnih delov. Recimo Yoda se lahko samo prikloni za 90, pa roke lahko dvigne za 45. Droid pa lahko roke in noge prepogiba gor in dol v ramenih in kolkih, pa se stat ne more sam zase - verjetno bi ga moral v kaksen postavek iz plastelina pritrdit. In vse to sem ugotovu v parih minutah, ko sem poskusal slikat.
Nekje v sestem razredu sem imel v planu risanko z lego kockami, ki jih mam zdaj na podstrehi v LJ (mogoce jih bom izbrskal jeseni, ko zelo verjetno pridem naslednjic tja). Samo takrat nisem mel kamere...
Varjanta je tudi, da preprosto poslikas neko figurco, kakrsen je tale Yoda, na beli/crni/modri/zeleni podlagi iz razlicnih kotov in potem ga obrezes, kot da bi bil iz kartona in naredis 2D risanko z ozadji kot so fotografije. Za rekvitize tudi poslikas kaksno radirko, svincnik in podobno, kar lahko v Photoshopu se malce obdelas in pobarvas, pa je. Ko imas enkrat vse potrebno, pa samo se sestavljas/animiras.
Pa splaca se ti narest storyboard (snemalno knjigo), ker je to v bistvu ze grobo zmontirana risanka in potem se samo poskusas priblizat temu, kar si tam narisal.
P.S. Tisto Dolby tablico sem pa dobil od enga slovenskega zastopnika pred let (ne vem ce se obstaja).
. Uri .
Odgovor je popravil uri - 09.06.2005 15:53:16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 16:11:25 | Citiraj
|
a v photoshopu lahko še obdelaš frejme, ki si jih posnel z digitalno kamero?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 16:37:46 | Citiraj
|
Jasno, sej frame (beri frejm) je le posamezna slika/fotografija. Samo ce bi res vsak frame posebi obdeloval, je to zelo zamudno delo. Ampak na ta nacin se vedno delaj nekatere efekte pri filmih, kar je seveda zelo drago pocetje.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 17:43:56 | Citiraj
|
v bistvu so nekaterih programi tako pametni, da lahko obdeluješ cele izseke ali pa kar cel film (ni treba posameznih slik). Sem pozabil kako to točno gre, vendar se spominjam da smo se že pred leti igrali s tem in risali (če se ne motim v Adobe Premieru) v redke takrat dostopne filmčke (večinoma iz CD enciklopedij) svoje 'dodatke'.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 10.06.2005 20:07:08 | Citiraj
|
samo nekaj me zanima,,,,,ali se je kdo že ukvarjal z modrim ozadjem,,,sam bi namreč imel modro ozadje za sceno, in bi potem računalniško doddal nebo,,,ali kdo ve kaj v zvezi s tem? programi, platna...
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 10.06.2005 22:07:49 | Citiraj
|
Edino kar rabiš je en ql program ala Photoshop in potem svoj lik enostavno vn dobiš brez modrega ozdaja (lahko uporabiš magic erase in ti bo modrino zbirsal. Pod ta layer (kjer imaš osebo) pa lahko dodajaš kar ti rce poželi. Ne vem kako se stvar obnese, ko se kader oz. scena zamenjata...morš met mal perspektive za take stvari. Če ne je pa dost enostavno, da poiščeš kakšne reklamne letake ali pa na netu pogledaš za kakšne wallpaperje in ga enostavno sprintaš in daš za "ozadje".
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.06.2005 00:23:17 | Citiraj
|
to se da menda tudi med animirano sekvenco z ... ta-da... Adobe Premiere (meni se zdi da s Premiere... sigurno je en program od Adoba)
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.06.2005 00:47:36 | Citiraj
|
Nope ... premiere ni primeren za to. Je pa za take scene vsekakor Adobe After Effects, samo tam rabiš veliko, veliko predznanja, da sel ahko ukvarjaš s takšnimi programi.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.06.2005 20:56:14 | Citiraj
|
sem pred dilemo, zato vas prosim za pomoč. Kaj bi rajši gledali?
a) mladi znanstvenik s svojimi smešnimi poskusi
b) junak iz pradavnine, ki z svojim psom odkriva svet
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.06.2005 22:16:09 | Citiraj
|
Smeh!
Obe "temi" sta dobri...vprašaj se kaj ti bo lažje realizirati? Tako glede scenarija, story-boarda, postavljanje scen in samega dialoga. Kot vidim bo šlo za komedijo. Mislim, da vprašanja nisi postavil pravilno, ker samo ti veš kaj vse zmore tvoja fatazija v glavi in kaj bi bilo bolje. Sicer pa ko en projekt končaš, se lahko znova vrneš k drugi izbiri.
Upam, da ti bodo moje besede kaj pomagale
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.06.2005 20:37:55 | Citiraj
|
Misak, ali bo kaj z intervjuji (Dvorišče)? Zelo me namreč zanima?
Aja če hočete lahko naredim intervju z Koljo Saksido?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 15.06.2005 13:14:06 | Citiraj
|
Ali kdo pozna dober in enostaven program za storyboarde, ki se ga da prenesti z interneta?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 15.06.2005 13:26:20 | Citiraj
|
1. Ko bo cajt, bo napisano ;)
2. Najboljš kar ti lahko ponudim je ena prazna pola, ki jo lahko downloads TUKAJ, nato si sprintas pač kolikor strani potrebuješ in nato uporabiš pisalo. Kakšnih posebnih programov za storyboard niti ne rabiš.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 16.06.2005 23:19:37 | Citiraj
|
Bi blo pa ql, ko boš začel z modleiranjem glavne osebe, da pripopaš nekaj slik, da vemo o čem govorimo
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.06.2005 11:43:36 | Citiraj
|
uH, ful mam dela,,,,zdej sm pr izdelavi scene,,,,no še pr nakupu materiala,,,bom poslu kšne fotke,,,pa ustanovil sm svoj studio,,,ART ANIMATIONS,,,ful čudn se sliš,,,pa že slišano,,ampak mal za foro
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.06.2005 14:15:01 | Citiraj
|
Malo za pogum dodajam se jaz svoj kratki poskus. StopMotion test
Sony DSC 717 na stojalu, plastelin moje hcerke in kaksna ura zabave...
Ker je slo samo za test posnetih le 6 frame-ov, tako da to niti slucajno ni to... Pa vseeno.ž
LP, Gumby
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.06.2005 15:08:42 | Citiraj
|
hehe...hudo Gumby. Tud karakter se mi zdi funny
Upam, da je edo dobil kej inspiracije.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.06.2005 17:27:22 | Citiraj
|
men tud ful hudo,,,
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.06.2005 19:41:23 | Citiraj
|
evoga,,,,naredil sem ozadje,,,kar z čopići in temparami,,,!!! aja pa vam še izdam naslov mojih filmčkov, ki jih tvori en junak PAKić ja,,,PAKić je naslov,,, pa zaenkrat će mi bo uspel bom posnel 5 filmčkov po 1-2 min. kmal bodo fotke,,,scene
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 23.06.2005 23:25:44 | Citiraj
|
Gumby: cool, ceprav se mi zdi, da sem tole ze enkrat videt (verjento na kaksni drugi strani, kjer si objavil link). Bi blo pa fino videt kaj daljsega s tem likom. :)
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 29.08.2005 17:26:24 | Citiraj
|
edo: skoraj trije meseci so mimo.
Kako kaj napreduješ?
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 10.09.2005 21:47:31 | Citiraj
|
Slucajno sem naletel nekaj na to temo (tukaj):
Okay, Something About Filmmaking
In the latest Cool Tools, Kevin Kelly reviews a DVD that teaches you how to make latex puppets for animated videos and films. How to make latex puppets for animated videos. With digital editing tools, stop-action animation (think Wallace and Gromit, or Tim Burton) has become more forgiving to make and therefore more new artists are trying their hand at it, making stop-action film more common in commercials, shorts and MTV-ish channels. But it's really difficult to make a decent flexible figure for stop-action that will not move unless you want it to, but will move exactly as you want it to when you do, and even more challenging to make one that looks alive. There's really no other way to do this; you have to make a special armature figure.
I can't imagine there are more than five readers of Cool Tools interested in how to make a really good latex puppet for use in animated videos and films. But for you five, here's some gold: an all-you-need-to-know step-by-step DVD from Kathi Zung in New York City who's perhaps the only professional animated latex puppet maker in the galaxy. She does everything in her loft kitchen, and is very eager to tell you what she has learned. It's as thorough a workshop course as I've seen, with no detail or potential problem unattended.
Note: This article is from [Mark Frauenfelder at Boing Boing].
I ordered this DVD on Sunday and am eagerly awaiting its arrival. I am told the process is incredibly toxic and expensive as heck but I want to learn about it anyway. I'm also wanting to make miniatures and composite a groovy film! Got a GREAT email from Kathi Zung and am hoping to do a podcast with her after I've seen the DVD!
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 10.09.2005 22:00:46 | Citiraj
|
uuu....tole pa zgleda hudo! Bo treba mal precekirat!
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.11.2005 20:24:09 | Citiraj
|
LP.
Mene pa zanima če obstaja kasen program za obdelavo videa.
rabim ga za odstranitev
npr. da jast neko lutko premikam s paličicami in to posnamem.
In potem ko bi dal vse skupaj na rač.
da bi laho naprimer te paličice nekako odstranil iz posnetka oz. zrediral
ce kdo kj ve o tem naj poslje kasno stran z downloadom
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 10.11.2005 12:54:33 | Citiraj
|
Najbolje da pogledas na doom9.net, kjer je veliko navodil in nasvetov za obdelavo videa, pa tudi povezav do brezplacnih in open source programov. Danes se dobi vsa potrebna orodja za domaco obdelavo videa povsem legalno in brezplacno, vendar pa povecini niso tako zelo prijazna uporabniku, kot so placljiva.
Govorim na pamet, ampak to kar ti rabis se ne da kar tako odstranit na lepe oci, ampak bos moral retusirat sliko po sliko (frame po frame). Lahko pa verjetno to iyvedes lazje in sicer tako da palcke pobarvas modro ali zeleno in potem veliko lazje "reces programu", da ignorira vse kar je modro ali zeleno. To pomeni, da moras vsako sceno posnet 2x. Enkrat z lutkami in drugic samo ozadje, brez lutk. Tako potem lahko ozadje, ki se ne premika, prekrije palcke in morda tudi tvoje roke, na katere si v tem primeru nataknes modre/zelene rokavice.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.11.2005 15:41:10 | Citiraj
|
tole kr zapleten zgleda alpa se mi smo zdi
drugač pa to rabm ker delam ene filmcke iz lego kock
dost dobr
am.....a kj ves keri programi za za tole stvar dost dobri
jst oporabljam od cyberlinka en program sam se mi zdi da ni glih kj preveč dober
LEGO-striček
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.11.2005 22:38:16 | Citiraj
|
Pri LEGO kockah gre za cisti stop-motion in niti ne rabis kamere, ampak je dovolj (digitalni) fotoaparat. Razen ce bi rad ponazoril letenje, kar pa mora bit na vrvicah (sukanec/cvern). Poskusi najprej brez tega, ker se mi zdi za zacetek prevec zapleteno, saj ne potrebujes postprodukcije v smislu efektov, ampak ti ostane le montaza.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.11.2005 08:11:14 | Citiraj
|
lego_striček: poglej si tele zanimive linke: KLIK
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.11.2005 09:26:21 | Citiraj
|
doberdan
Ok sem si mal pogledu dost hudo
A ma gdo kksno idejo za lego risanko jo lohka napiše(ker jst nimam)
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.11.2005 09:36:15 | Citiraj
|
lego_striček: ideja je pa res osnovna stvar, da se spraviš delat karkol konkretnega.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.11.2005 09:58:25 | Citiraj
|
ja vem
sej jst sem posnel ze velik sam tko sem prašu ce bi mel gdo glih kksno dobro idejo
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.11.2005 22:13:48 | Citiraj
|
ZIVJO
Mene pa zanima ce obstaj ksn program prov namenjen stop motion tehniki ? Pa se ga da na internetu dobit?
lego_striček
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.11.2005 22:26:53 | Citiraj
|
Seveda obstaja:
- Animator DV
- Stop Motion Maker
- Stop-Motion software
- Anasazi Stop Motion Animator
- Adobe AfterEfects+Adobe Premier+Photoshop ? :)
Seveda je teh programov na netu pomoje zelo veliko, kaj ponujajo, pa si boš moral ogledati sam. Tudi odvisno je, koliko določene zadeve oblvadaš, tako da ti priporočam, da is za začetek izbereš kakšen "easy" program, da te ne bo odvrnilo od svojih načrtov. Šele kasneje, ko si pridobiš znanje, se lahko začneš ukvarjati s kakšnimi bolj specifičnimi programi, ki ti nudijo več samostojnosti in kreativnosti, v smislu obdelovanja slike oz. videa.
BTW: si lahko avatar zrihtaš, ker ne kaže pravilno slike ob tvojem nicku?
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.11.2005 13:07:17 | Citiraj
|
zivijo
ooooo tenks misak ti res o tem vlik obladaš ti si car
aja glede slikce jo pa ne znam naštimat
ko dam link noter ni kr nič.
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.11.2005 22:19:59 | Citiraj
|
a mogoce se da kje dobit linka od stop motion makerja ker ta program je samo za omejeno uporabo
bi se dalo kje dobiti da bi ga lahko recimo senkrat dal na racunalnik
ker program mi je res ful zakoonž
lego_striček
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 14.11.2005 08:08:30 | Citiraj
|
Nažalost boš moral kupiti licenco ali pa poiskati kakšno drugo alternativo...
SloCartoon.net
Odgovor je popravil Misak - 14.11.2005 08:09:04 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 19.11.2005 09:20:56 | Citiraj
|
zivjo
ah skoda da se ga ne da zastonj dobit
ah ga bom pa kupu 500sit mi pa res ni tezko dat
*aja ce vas zanima si poglejte moj LEGO filmcek
5budal LEGO risanka
ne jej kar ne smes
Odgovor je popravila Misak - 19.11.2005 09:43:40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 20.11.2005 18:55:52 | Citiraj
|
Torej, ker se lego_striček tako muči s svojimi legicami, sem pa jaz vzel tisto nekaj fimo mase, ki sem je imel doma in skupaj vrgel enga možicla, ki vas je prišel pozdravit
Link do animacije: Hello
Emm pol ure dela na možičku, kakšne pol ure fotkanja 56 sličic ter cel popoldne, da sem usposobil praktično programje za to in dobil ven kolikor toliko tudi meni všečni rezultat :)
*The red line is of demo nature...
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog
Odgovor je popravil Skatey - 20.11.2005 18:59:19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 20.11.2005 23:50:42 | Citiraj
|
loool nice one
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 21.11.2005 09:59:08 | Citiraj
|
Lego_stricek: Še zdaj je animacija zatikajoča, enostavno izpuščaš pomembne frejme, ki bi omogočile gladko animacijo. Vsak premik strička bi moral vsebovati več frejmov, kot si jih uporabil ti. Priporočam ti, da si prebereš kakšno knjigo o animaciji likov in njihovih gibov. Edino kjer animacija lepo izpade (čeprav bi se jo dalo izboljšati) je v tistem kadru, ko se osebek zaleti z avtom v zid. O zgodbi no comment, ker je "kr neki". Tudi premiki kamere so slabo narejeni. Sploih pa mi ni jasno, kaj si hotel s filmčkom povedat.
Vse to vzami kot kritiko, ki ti bo pomagala morebiti pri naslednjih projektih in ne kot teženje. Vsekakor pa mislim, da se moraš najprej osredotočiti na samo zgodbo, šele na to na ostale zadeve. Zakaj pa ne bi recimo probal samo en kader izpiliti (recimo korakanje možicla), da vidiš, kako bi bila lahko animacija bolj gladka?
Skatey, tale možicelj je prisrčen, hehe.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 21.11.2005 15:01:47 | Citiraj
|
zivjo
skatey se kr dober si tole naredu sam lohka bi tm roko odmaknu
glede une risanke ''5budal'' je bla narjena v 15 min si nisem vlik cajta uzel ampak ok
se bom drugic bl potrudu
k bom mel zgodbico pa vse posnet vam bom prelepu link .da bose vidl ce je ze kj boljs
drugac pa misak hvala za kritiko bom drugic boljs naredu
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 21.11.2005 22:56:04 | Citiraj
|
Še en zanimiv primer domače stop-motion tehnike najden na spletu:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 22.11.2005 11:04:33 | Citiraj
|
plastelinast stricek je fajn test in lepo pokaze kolk dela je treba za precej enostavno animacijo.
5budal mi je tud vsec, ker se vidi, da je bil narejen mimogrede, tko mal za probo kako bo vse skupaj izpadlo. Ene par prijemov je prav dobrih in definitivno zgleda obetavno. Podobno kot Misak bi ti predlagu, da si za zacetek oz. kot drug korak, vzames vec casa in izboljsas morda kar isto zadevo. Prijetno me je presenetil recimo video pristop premikanja kamere, ki ni obicajno za stop-motion tehniko, kjer gre pac za posamezne fotke, tukaj pa kombiniras primikanje kamere v realnem casu, kar je zelo dobro izpadlo. Seveda bi moral pred tem bolj nastudirat sam premik in kot kamere (se pravi pakrat ponovit, ker verjetno nimas moznosti, da bi premik kamere vnaprej nastavil in bi med samim snemanjem kamero premikal robot/racunalnik, kot so to poceli v sedemdesetih pri ILM).
Misak: O zgodbi tukaj ni govora, ker je vec kot ocitno slo za "hec" oz. testiranje iz glave in na podlagi trenutne inspiracije, zato se mi zdi ta del tvoje kritike neprimeren (v tej prvi fazi njegovega spoznavanja animacijskega procesa).
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 22.11.2005 14:52:17 | Citiraj
|
zivjo
ja uri ta movie je bil narjen tko mimogrede res ful na hiter.
zdej iscem ksne programe da se frejmi nebodo tolk zatikal pa da bo bolj gladka animacija.
Drugac pa delam dele na tem da bom probu ponazorit atentat na busha (alpa kj tazga)
ene 10 min dolgo .
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 23.11.2005 08:58:26 | Citiraj
|
Tisto kratko animacijo z Yodo (ce si slucajno videl na forumu) sem sam tudi naredil mimogrede z digicem, fotke pa sem dal skupaj kar z animatorjem v Paint Shop Pro, tako da ne rabis res nic posebnega, le minimalno mora bit 12 razlicnih fotk na sekundo (24 je maksimum in ce je vsaka druga razlicna, bo za zacetek povsem ok), pa bo animacija bolj gladka. Se pravi moras LEGO stricke premikat po milimetrih, ne centimetrih.
. Uri .
Odgovor je popravil uri - 23.11.2005 08:59:20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 23.11.2005 15:25:26 | Citiraj
|
zivjo
aha ok uri bom.
pr stop motion tehniki se lohka frejm tut kr posname recimo, a moreš delat fotke
ker jst oporabljam stop motion pro4
pa dela fotke pol jih pa skupi sestav in nastane animacija
aja pa zlo bi bil vesel programa,ki mu lohka okažeš da naj odstran barvo ,ki jo izbereš
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 23.11.2005 16:29:30 | Citiraj
|
ja sej vcasih se je snemalo stop-motion tako, da si mel filmsko kamero na katero je bil pritrjen poseben sprozilc, kot pri starinskih fotoaparatih, kjer si pritisnu na gumb in kamerja je posnela tocno eno sliko (single frame). To je potem tko zgledal, da si mel kamero na stativu, pred kamero pa na mizi kulise in lutke, ki si jih pol pocasi in potrpezljivo premikal. Za eno minuto, se pravi 24 slik, si lahko predstavljas da je lahko vzelo tud po cel teden. Zlasti ce si mel vec likov nanekrat, pa ce se je v ozadju se kaj dogajalo.
Danes se stop-motion dela kar z digitalnimi fotoaparati (na katere montirajo filmske lece), kot je recimo primer Tim Burton's Corpse Bride. Poglej v bazo za to risanko in pobrskaj pod linki, kjer je clanek na to temo.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 23.11.2005 18:23:51 | Citiraj
|
zivjo
aha zanimivo. se prav da je blo kr tešlo delo
jst pa to delam kr s dig. kamer ker ma itak možnost slikanja.
pa se en program sem najdu k priklučiš kamero na USB priklucek in samo fotke delas
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 24.11.2005 09:42:16 | Citiraj
|
no vidis, pocasi se dalec pride.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 26.11.2005 20:43:06 | Citiraj
|
zivjo kle gor sem hotu s repidshare stranjo uploadat na net pa mi noče
a mogoce se kdo ve za kaksno stran za to uploadat
(da vam bom lohka moj new movie gor uploadu )
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 04.12.2005 20:34:27 | Citiraj
|
zivjo
a gdo mogoce ve is katerega MATERIALA sta narejena
walce and gromit iz tiste risanke
k sta prov huda pa bi probu kj tasga se jst
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 04.12.2005 21:20:05 | Citiraj
|
Foam Latex (pateksova pena), ki je narejena iz kalupa, raztegljiv materijal v smislu "gume", ki je pritrjen na kovinsko (ali kakšno drugačno) armaturo (ogrodje). Sam postopek izdelave je zelo težaven in zahteven. V Sloveniji imaš iz istega materijala narejen Saksidin Koyaa in pa Dvorišče od Strup produkcije (BTW: bo članek kaj kmalu, samo slike je potrebno še dobiti). Če se boš kaj takšnega lotil, vedi da bo zadeva draga kot žefran (osnovni modeli kovinskih armatur stanejo od 70$ navgor za komad). Če boš imel v filmu več kot eno osebo, potem boš moral imeti dovolj denarja, da boš zadevo speljal.
Malce na začetku teme si oglej linke, ki sem jih dal, na katerih boš našel izredno zanimive povezave na dotične spletne strani, ki se ukvarjajo s stop-motion animacijo.
HMmm..al je pa samo glina...zdej si me pa ujel. Bi moral preverit, samo trenutno ne morem
SloCartoon.net
Odgovor je popravil Misak - 04.12.2005 21:24:28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 04.12.2005 23:23:09 | Citiraj
|
Nisem popolnoma prepričan če se takega ogrodja ne da naredit doma skoraj zastonj iz žice (eni v osnovni šoli nismo špricali likovnega pouka in smo med drugim spoznali tudi osnove kiparstva)
podobne pene menda najdeš v vsaki trgovini "za domače mojstre" (Mavrica/Bauhaus/Baumax) ... je pa res da niso namenske za izdelavo figuric in ne vem katera od izbire alternativ bi bila najbolj primerna za obdelavo, malo treba pogledat karakteristike... potem pa v roke nožek pa barve...itd.... za prvo silo bo že
Odgovor je popravil BuDi - 04.12.2005 23:26:19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 05.12.2005 10:04:37 | Citiraj
|
Une pene verjetno misliš peno a-la propen stiropor al kaj je že, ko jo našpricaš pa se potem razširi - rumene farbe? Ne vem koliko je to kaj upogljivo po tem, ko se strdi.
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 05.12.2005 13:09:09 | Citiraj
|
v vsakem večjem centru za dom imaš ponavadi več (lahko tudi deset in več) različnih pen z različnimi karakteristikami, treba malo pogledat, kakšna bo skoraj zagotovo primerna.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 05.12.2005 22:20:29 | Citiraj
|
za zacetek bi bil ze plastelin v redu... pol pa ce vidis, da ti gre, pa se zadeve bolj resno lotis in zacnes ulivat.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.12.2005 20:40:33 | Citiraj
|
aha se prav da bo zame plastelin kr cool
kako se rece tisti peni k ste prej govoril? (propen?
al kako ze?
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 07.12.2005 12:50:24 | Citiraj
|
Purpen se rece tisti peni, a po moje za ta namen ne bo uporabna. Zadeva se namrec strdi in ni 'upogljiva' - je nekako podobna stiroporju, le da je rumene barve in ima malo bolj fino strukturo. Po moje bo se najboljsi plastelin, ali pa morebiti fimo masa (brez da jo zapeces - ko jo zapeces, postane trda). Sicer pa, kot je Misak povedal, Foam Latex (ce je ata 'privatnik' )
Ti kar s plastelinom poskusi. Se kar dobro da...
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 07.12.2005 16:27:15 | Citiraj
|
A si ne date dopovedat da ne prodajajo samo purpen pene ampak imaš kar precej različnih za različne namene
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 07.12.2005 18:57:03 | Citiraj
|
aha no ok si bom jst kr fimo maso alpa plstelin kupu :D
A so kje na internetu ksne figurce alpa kako se to nardi? k nimam ometniške žilice.
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.12.2005 09:03:26 | Citiraj
|
Notice: It is not possible to embed the image directly in other HTML-files.
...neki si narobe naredu...
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.12.2005 13:37:06 | Citiraj
|
evo vam eno
KLIK
You have requested the file IMGA0374.JPG (64061 Bytes). This file has been downloaded 0 times already. Sliek ni gor
#Edit: Link na sliko ni pravilen, lego_stricek, nauci se linkat ;)
#Edit2: slike raje shranjuj na strani kot so shrani.si.
ne jej kar ne smes
Odgovor je popravila Misak - 08.12.2005 14:03:14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.12.2005 21:56:54 | Citiraj
|
mah mal cudn je tole........
[img]http://www.shrani.si/pics/imga0374168313.jpg[/img]
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.12.2005 21:57:41 | Citiraj
|
se opravicujem
# Se enkrat misakov edit
ne jej kar ne smes
Odgovor je popravila Misak - 08.12.2005 21:58:36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.12.2005 22:15:46 | Citiraj
|
hudo!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.12.2005 14:28:37 | Citiraj
|
hehe, dober je!
Bo zanimivo videt animirano verzijo.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.12.2005 14:37:04 | Citiraj
|
men je tut ful hud
sej zdele bo nova cerzija tega stricka vn prašla sam da mtko za plastelin nafehtam
(drugac sem pa ugotovil da je tole bolj zanimiv kot lego kocke
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.12.2005 22:45:10 | Citiraj
|
definitivno imas vec fleksibilnosti (tako ali drugace).
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.12.2005 22:50:34 | Citiraj
|
ja hudo.
uglvnm mi je fuul hudo .
sam programa tapravga nimam
plstelin mormem pa tut kupt
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.12.2005 12:12:34 | Citiraj
|
Tudi jaz moram pohvaliti katakterja, ki ga je izdelal lego_striček. Zanimivo! Se vidi da imaš oblikovalsko žilico! Upajmo, da boš pri plastelinu bil bolj dosleden, kot si bil pri lego kockah, kar se tiče same animacije. Si razmišljal, da is kupiš tudi kakšno knjigo na to temo?
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.12.2005 17:15:58 | Citiraj
|
knjigo?
a za to so tut knjige ?
hm.....a se to da v kniznci sposodt?
alpa kjt kupt .pa da je v slovenščini
ker to bi blo zanimivo pa ksn program zravn knjige tut nebi bil odveč.
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.12.2005 21:32:06 | Citiraj
|
V slovenščini žal ne boš našel pametnih knjig na temo stop-motiona, iz čisto preprostega razloga: JIH NI.
Če razumeš angleško, potem si malce preglej zalogo knjig na to temo na amazonu. Je pa res, da os drage kot žefran. A vsekakor se jih splača imeti, ker ti nudijo resnično dobro podporo pri ustvarjanju.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.12.2005 21:39:53 | Citiraj
|
aha
zdele sem pogledu risanke od wallace and gromit kok je to hudo ej res
lol hude fore mata
bom probu se sam kj tazga probat ( hm...najvecaj tezava so pr men ksni pametni programi k jih ni nikjer)
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.12.2005 22:42:35 | Citiraj
|
mene pa zanima čemu služijo tista ogrodja ki se jih, da prepogibat . a so to namenjena foam latexu?
pa iz kaksnega materiala so narejeni predmeti pri risanki wallace and gromit kot so npr. stoli ,skodelice pa take fore....?
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.12.2005 14:36:15 | Citiraj
|
iz tega bom probu posnet ksno krajso risanko kle je pa slika kako zgleda
slika1
ne jej kar ne smes
Odgovor je popravila Misak - 14.12.2005 19:00:43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.12.2005 16:35:56 | Citiraj
|
jst ne vidm slikce
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.12.2005 16:53:17 | Citiraj
|
a si jo probu na racunalnik shrant?
( ah se ne dela pomoje bo mogu misak pomagat ((jst sem zabit prevec)
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.12.2005 22:42:46 | Citiraj
|
uploadi jo na shrani.si al pa kam drugam
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.12.2005 23:38:42 | Citiraj
|
lool nice!!!
komi cakam koncni izdelek
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 14.12.2005 02:43:29 | Citiraj
|
poba ma potencial
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 14.12.2005 11:51:16 | Citiraj
|
Res dobr si tole napedenu. Glede glave ti predlagam, da naredis vec verzij in potem samo glavo menjas, ker je neprimerno lazje, kot pa da se matras z menjavo ust, kar je druga moznost. V vsakem primeru pa moras met kolekcijo ust, ker nima smisla vsakic sproti spreminjat obliko ust.
V bistvu rabis v osnovi samo naslednje:
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 14.12.2005 12:59:31 | Citiraj
|
no uri bom pa glave menju
aja pa kle sem senga modela naredu narejen je pa iz ogrodja k sem ga sam naredu iz Žic
slika 1
slika2
ne jej kar ne smes
Odgovor je popravila Misak - 14.12.2005 19:02:37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 14.12.2005 13:04:12 | Citiraj
|
upsala kle sem pa mal sliko ta drugo sfaliv.
ne jej kar ne smes
Odgovor je popravila Misak - 14.12.2005 19:02:58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 14.12.2005 18:49:57 | Citiraj
|
ta je pa malo suh
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 14.12.2005 19:17:56 | Citiraj
|
ja mal je pa res
hm.....tale plastelin je men prov gnil ker se skos zelo trga in ga je treba skos popravlat
tko da razmislam da bisi kr fimo maso(alpa kr foam latex) joke) kupu k pravjo da je mal boljs
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 05.01.2006 15:45:14 | Citiraj
|
zivjo
vidm da je tale tema ze cist izumrla
mate ksno homemade risanko v stilu stop motion?
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 10.01.2006 19:54:30 | Citiraj
|
Čau! Po osmih mescih se oglašam! Ja risanke nism še naredu, kr sm se dodobra posvetu trem zgodbam ter napisu scenarije tko da mam zdej tri kr dobre scenarije za tri plastelinaste risanke. Čez dva mesca bom začeu snemat, produkcijsko najlažje gledano risanko. Morm pa povedt neki:
1. PREDEN ZAČNETE SNEMAT! OBVEZNO IMEJTE VAJE, PROBITE LIKE... KAKO DRŽIJO, KAKO IZGLEDAJO NA KAMERI, UGLAVNM MEJTE ČIM VEČ VAJ DA VAM PLASTELIN ZLEZE POD KOŽO!
2. MEJTE FUL DOBR SCENARIJ IN GA NONSTOP DODELUJTE IN OBLIKUJTE.
3. GLEJTE RISANKE TER SE UČTE!
No to bi blo use. mislm pa da je najbolj pomembna 1. toćka. K pol po enmu mescu primerjaš posnetke prve vaje pa zadne je razlika očitna. Aja uglavnm so to vaje govora in premikanja.
LP, EDO
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.01.2006 21:02:56 | Citiraj
|
Edo, odlicno!
pa bi se dal kaksen test videt?
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 13.01.2006 22:59:05 | Citiraj
|
Jah no, recmo da še nočm razkrit junakov Lahk pa prilepm kšne storyboarde...kšne skice...
Kaj pa vi k ste sodeloval na tem forumu?ste kej nrdil?ustvarjate?
lp, edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 14.01.2006 05:36:07 | Citiraj
|
jaz sem vcasih stripe risal.
poglej na stripovski forum.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 15.01.2006 11:33:42 | Citiraj
|
Aja še neki...glede menjanja glav.......finančno pa tud časovno se bolj splača menjat samo usta! Jst sm sprobal obe verziji in se bolj splača menjat samo usta in bom tud povedu zakaj:
-oba načina sta zelo težka,,,toda pri menjanju glave se ti velikokrat premakne lutka in tudi potem pri naslednjem frejmu,,,ne boš čist natančno dal glavo na isto pozicijo kot prej....pri ustih pa samo zamenjaš oziroma jih odtrgaš dol ker so samo narahlo pritrjena in vzameš oz. dodaš zobe...pa tudi plastelin prihraniš.
Če pa tvoja lutka ne govori potem pa ni treba niti ene niti druge možnosti delat ker samo pomikaš usta oz. jih razširjaš ali ožiš... to je moje mnenje in men je res lažji z usti sam je pa res da rabš kr neki cajta da se prvadš delat. Ker prvi dve sekundi svojega filma boš v vsakem primeru delal 1 mesec, ker nikoli ne boš zadovoljen (vsaj jst nism biu) in pol nrdiš že s tem velik vaje.
Velik sreče!
edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 19.01.2006 20:28:26 | Citiraj
|
edo: bi bilo zanimivo videti kakšne tvoje izdelke. Predvsem kar se tiče storyboarda ali mogoče kar smaega scenarija. Lahko nam tudi na kratko poveš plot outline, da vidimo o čem konkretno govorimo. Vsakih slikic in potekom tvojega dela, bi nas izredno zanimalo. Upajmo, da boš delil vse to z nami ;)
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 20.01.2006 23:01:28 | Citiraj
|
zivjo
hm....stop motion tehniko sem opustil ker mi racunalnik ne zazna kamere shit in zdej ne morem snemat
joj.....pa nevem kaj naj naredim
objavte kksne homemade risanke predvsem tvoja me zanima edo
fajn se mejte pa vlik se smejte ...............
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 23.01.2006 15:14:12 | Citiraj
|
Eto, se malo za vzpodbudo... 15-20min za sprostitev ob koncu sluzbe. Sony DCS-P92, ToonBoom, naceckana zarnica, 9 frame-ov... Ma je zakon tale StopMotion... Find the disc...
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 23.01.2006 22:03:53 | Citiraj
|
živjo
he he ...... lpo lpo. se vid da si bl na hitr naredu
zlo mi je pa zanimiva tista žarnica.
kako si tole naredu?
zakon drgač
jst pa zdej nemorme nc naredit ker mi racunalnik kamere ne zazna. gdo ve mogoce kere driverje je treba met??
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 24.01.2006 08:49:06 | Citiraj
|
Ja. Na hitro. Tik pred odhodom iz sluzbe sem moral zamenjati se baterije v sluzbenem fotoaparatu. No, in ker sem ga imel glih v roki, mi je sinila ideja za en mali stopMotion. Postavil sem fotoaparat na mizo, ga nastavil na VGA locljivost in na hitro posnel 9 fotk z rekviziti, ki se mi valjajo po mizi (sem racunalnicar tukaj). Fotk nisem nic obdeloval, uvozil sem jih direktno v ToonBoom studio (kot image element), malo 'nastimal' timing za posamezne fotke, dodal se en Drawing element in vanj narisal (bolj naceckal, no) se zarnico (6 frame-ov). Izvoz v swf in voila! Priporocam ToonBoom tudi za take projekte.
Definitivno bi moral fotke pred uporabo barvno prilagoditi, pa tudi za samo fotkanje bi si moral vzeti vec casa in vsak posamezni frame dobro premisliti (in morebiti dodati se kaksen inbetween), pa bi lahko bilo kar OK. Ampak, saj sem dejal, da sem objavil bolj za vzpodbudo ostalim... :)
LP, Gumby
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 26.01.2006 03:14:02 | Citiraj
|
simpaticna animacija
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.01.2006 15:17:08 | Citiraj
|
ce koga zanima kako doma naredit armaturo si lohka pogelda tuki ( ni bog ve kaj )----tukaj-----
ne jej kar ne smes
Odgovor je popravila Skatey - 31.01.2006 15:30:13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.01.2006 16:06:24 | Citiraj
|
Super link, ki lahko marsikomu zelo koristi.
A ne bi bil fajn kakšen članek na to temo...
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.03.2006 19:00:56 | Citiraj
|
Kwapol?
Ej a tle do ve kko se dubi tist Foam Latex u Sloveniji?K is prjatlm načrtujeva
eno resno risanko. K sm mal gledu linke k ste jih gor popal pa zgleda dj to sam u tujini al kwa?
ajtpol!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.03.2006 11:50:57 | Citiraj
|
zivjo
dolg cajta je zanimal tut mene
tkoda nevem
pomoje da se da kje dubit
a sta ze posnela kj risank drugac
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 15.03.2006 14:03:49 | Citiraj
|
Ne
drgač sm na netu gledu z to peno sam je sam u tujini.bo treba kr naročit.
kokr sm gledu kwa use loh nrdiš is to zdevo...se kr splača.k plastelin se trga.
morva prej use še probat.edin z usta me skrbi kko bova premikala.sej k bo kej narjen bom kšno
slikco gor prpopu d boste vidl pa mal me skrbi z software k je use ko drago.sm si mislu animatorDV
zrihtat pa nker nč.sam demo verzije
kej piš(te)
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 15.03.2006 18:41:30 | Citiraj
|
zivjo
a vidva bosta posnela ksno boljso risanko....al tko bl ... tko
glede programov mas na zacetku 6strani napisan en brez placen program ..
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 16.03.2006 10:58:17 | Citiraj
|
Ja bl resno je use skp ja. sam prublem je cajt.js mam faks on ma pa še mturo letos pa...
sam sej dele trenutno sam is plastelina probavava pa ni tko ql k se trga kokr mal večji gib nardiš
npr. iz roko.
midva sva missla narest eno tako mejhno vas (6,7 hiš pa eno cerku ) k placa mava dost (15m2)
Z kšne bl komplicerane stvari (npr. tekoča voda, žoga pa pudobne fora) si bova iz software-om pumagala
Pajace bova iz žice nardila pol bova pa tisto maso gor dala.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 16.03.2006 14:45:48 | Citiraj
|
zivjo
najprej ti predlagam da iz plastelina kj probavaš ...da najprej vse skupi se naučiš pa sporbaš
ker ne mores jit ti kr direkt nevem kaj delat
glede tiste mase pa nevem ce boš lohka jo kar na žico gor dal...ker kakor jst vem majo armature za to.....
P.S. jst ostajam na lego kockah ker narabiš nobene mase pa ne nič glavna je ideja :D..pa da maš kocke.
aja s cem pa bosta delala s deigitalcom al kaj??
mata sestavljeno zgodbo alpa story board
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.03.2006 12:37:12 | Citiraj
|
Ka to pol nastane prbližn tk ko Shrek al se vidi, da je posnet?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.03.2006 13:09:49 | Citiraj
|
Osnovni namen je da izpade podobno kot Walleace in Gromit. Shrek je pa racunalniska animacija.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 20.03.2006 20:53:38 | Citiraj
|
Sej sm že is plastelinom probu.Sm animeru eno figuro pred green screen-om pol sm pa
računalniško animeru nebo pa puščavo (za ozadje) pol sm dau pa figuro u ta pusnetk notr
pa kr ql zgleda, sam morš met res DOBR osvetljen.
Je pa velik problem is plastelinom, ker če delaš velike gibe (recimo da pomaha, al pa kej podobnga) se trga.
Sej k sreč sm zdej enga dubu is STRUP produkcije, pa je reku d bo probu maso zrihtat. Pa še skelet iz aluminija. Sm pa tut že iz legic delu, pa si kr mal omejen. Ni tolk gibov, pa usta n morš premikat
Vm bom še kej pisu, čprou sva se zdele is prjatlm vrgla u scenarij
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 20.03.2006 20:56:25 | Citiraj
|
Aja, uporabljala bova pa digitalca (enga Canon EOS serijo), za dinamične posnetke, kjer ni
gibov figur pa kamero Mrbit bova šla celo v HD Ker če je digitalc...
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 22.03.2006 12:24:59 | Citiraj
|
Za tiste, ki so iskali "latex foam", od poznavalcev sem bil usmerjen na tole stran:
Menda se pri nas za izdelavo figuric, lutk in dolčenih gledaliških rekvizitov uporabljajo izdelki podjetja http://www.samson-kamnik.si/ , predvsem izdelki pod
http://www.samson-kamnik.si/si/slo_html/izdelava-kalupov.htm
http://www.samson-kamnik.si/si/slo_html/poseb_efekti.htm
http://www.samson-kamnik.si/si/proizvodi-naredisam.htm?lang=si
Če te pa zanima konkretko za latex peno pa ti bodo menda vedeli povedat, če nasloviš elektronsko pošto naravnost na to podjetje.
ali pa
http://www.antus.si/navodila1.php?navodila=AN-E11
Odgovor je popravil BuDi - 22.03.2006 12:35:32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 22.03.2006 12:41:29 | Citiraj
|
zivjo
zanimivo tole podjetje SAMSUN .
hm......ampak jst sept snemam lego kocke tko da mi ne pride praqv....
kar je pa glede podjetja najboljš je pa v mojem mestu mal naprej od naše ulce :D
pa slpoh nism vedel
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 24.03.2006 16:21:26 | Citiraj
|
Živjo!
Danes sva šla iz prijateljem v Samsona v Kamnik. Imajo samo naravni latex, ki je tekoč. Prodajalec je rekel, da moraš potem ta tekoči naravni latex zmešat z želatino(jedilno želatini, ki jo dobiš v skoraj vsaki trgovini).
Potem se da pa to sušit ali pa daš sušit v peč, kar je hitreje. Seveda so še druge opcije, npr. lesni prah, ko potem ko ga zmešamo z latexom postane masa za oblikovanje.
Vse te zadeve so razmeroma poceni(verjetno najcenejša možnost), saj je naravni latex relativno poceni(1400SIT za 0,5 kg). Tisti foam latex, ki ga uporabljajo pri aardman-u je narejen po tem postopku, le da je to tovarniško delo in je dokaj draga zadeva. Prodajalec je rekel, da oni tega ne mešajo, ker foam latex vsebuje 3 komponente, od katerih je ena strupena.
Seveda bi porabil kar nekaj plastenk latexa, da bi dobil pravo mešanico, pa še s strupenimi snovmi bi se morali ubadati, zato nama je prodajalec ponudil še eno rešitev.
In sicer Elastosil M1470. To je silikonska masa. Zadeva dobesedno rastura!!!!Je pa zato draga(6780Sit/kg).
Vendar se splača, če se nočete ravno ukvarjati z mešanjem latexa in podobnih stvari. Seveda sva mu rekla naj nama pokaže ta silikon in res, če ga prepogibate, se ne trga. Poleg tega sega da odlično barvati z oksidnim pigmentom(400Sit za 100 ml ali 50g).To je tak prah, ki ga posuješ po silikonu in pote gneteš, dokler se ne obarva. Midva sva izbrala oranžnega, ki potem, ko ga dobro zgneteš postane kožnate barve.
Ponujal je še katalizator za silikon, ki ga malo strdi, tako da je le-ta še bolj gumijast. Zagotovil je, da če bova
uporabljala skelet, bo še vedno dovolj prožen(silikon), vendar ga nisva vzela. Kupila pa sva Elastosil, ki ga bova, kakor hitro dobiva ša skelet, tudi preizkusila
Seveda je možnosti ogromno. lahko npr. lutko iz skeleta oblešemo v plastelin (da prihranimo pri masi),
nato pa povrh damo silikon s katalizatorjem, da je bolj gumijast.Lahko tudi brez katalizatorja. Lahko pa
tudi v osnovi naredimo iz plastelina in skeleta, nato pa nanesemo sloj mešanice naravnega latexa in lesnega praha (naravni latex je tekoč in potem ko ga nanesemo na površino, se čez nekaj časa "strdi".S tem mislim, da postane gumijast kot tiste delavne rokavice). Tu bi bilo treba precej eksperimentiranja, da
bi prišli do pravega rezultata. Sicer se pa lahko prepričate sami, če greste tja in vprašate.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 25.03.2006 01:15:26 | Citiraj
|
nekaj za lego_strička:
Skupina mladih slovenskih filmskih ustvarjalcev - Mitja Mlakar, Mojca Pernat, Robert Ribič in Miha Šubic, vsi dijaki 3. letnika III. gimnazije Maribor, pod znamko Caveman pictures snemajo kratke filme, ki jih v celoti (razen glasbe) izdelajo sami. Naredili so že 14 kratkih filmov, animirani film Hitrost ubija pa je zmagal na 1. mladinskem filmskem festivalu Videomanija na področju animacije, kakor tudi na Mobitelovem natečaju Digič 2005.
film je narejen iz Lego kock.
download
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 25.03.2006 21:08:07 | Citiraj
|
zivjo...
hm....... zanimivi so teli pobje
in dekleta
majo dost uzanimive filmcke
tut sam zdej trenutno snemam enga sam gre počas ker snemam sam
P.S risanka bizgeci se mi zdi totalna polomija ....
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 26.03.2006 11:46:11 | Citiraj
|
Tale druzbeno prometni filmcek je res simpaticen. Ce bi povecali stevilo frejmov, bi lahko se bolje izpadlo.
Pa se uradna stran Caveman Pictures.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 26.03.2006 12:33:21 | Citiraj
|
zivjo
men so tut teli vsec :D
mam pa tut jst svojo stran
www.freewebs.com/lovrek
lahko si mal pogledate
P.S tisto k sem napisal o sotop motion morem še napisat da je to kopirano iz slocartoon.net
in da je napisal misak.
ne jej kar ne smes | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 30.03.2006 08:46:54 | Citiraj
|
Najprej izklopi glasbo na strani. Nato si malce polepšaj logo. MI je pa všeč ime, hehe. Ja upam, da se bodo tvoje stvaritve kdaj pokaze v pravem pomenu besede. Nažalost nimam toliko časa za pregled dobrot, ki jih imaš. Se pa stran strašno počasno loada.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 03.05.2006 22:03:18 | Citiraj
|
Poglejte si tole fajn narejeno stop-motion animacijo: the Art of Motion
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 04.05.2006 20:08:06 | Citiraj
|
carsko
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 30.05.2006 20:54:53 | Citiraj
|
Ja....evo me spet. Naj vam najprej takoj povem, da še nisem začeu snemat.....kr še vedno vadm in vadm, dodelujem - kr res hočm da je tistih 5 minut filma dodelanih v nulo.
Storyboarde lahko prlepm sam povejte kako? Am ja.....moja risanka bo v angleščini,,,,ker pač obožujem ta jezik in celotno Veliko Britanijo in se mi zdi neprimerno boljši. Naslov je CHARLIE'S TROUBLES - glavni protagonist je Charlie, ki živi v Londonu in se usak dan srečuje z različnimi težavami in tegobami, ki se jih loti na svoj način. Ubistvu je risanka nekakšna parodija na Mr. Beana - čeprov je pomoje boljša. Je pa res tipičen angleški humor, ki marsikomu ni všeč. Ampak jst ubistvu pr prvi risanki bolj gledam tehniko, k mislm da je to osnova, ker če ne znaš prikazat tist kar hočš - čist bedn izpade.
Lp, Edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.05.2006 13:00:21 | Citiraj
|
no ja. jaz bi rekel, da je glavni pomen vsebina in ne tehnika, ker še tako odlično tehnično izvedena zadeva brez dobre vsebine izpade sivo. Ti pusti čuden rezultat na koncu, kot pa zadeva, ki je vsebinsko sploh super in ti bo ostala v spominu zaradi zgodbe, pa četudi bo tehnično kaj sfaljeno.
anyway keep up the work, da bomo kej uzrli :)
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.05.2006 16:55:52 | Citiraj
|
Se strinjam s Skateyem, po drugi strani pa tudi razumem, ce hoces najprej eksperimentirat s tehniko in se naucit na primeru, ki morda nima tako spolirano zgodbo. Ko pa mas enkrat stvari nastudirane, pa se lahko posvetis zgodbi. Idealno bi blo sicer oboje vzporedno furat, ampak kdo pa zivi v idealnem svetu.
Cakamo torej na izdelek!
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 07.08.2006 20:41:55 | Citiraj
|
Je kdo naredil kakšmo risanko?Pa tastari linki ne delajo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 16.10.2006 07:13:44 | Citiraj
|
kdo ve kje se v sloveniji da kupit okostje-armaturo za lutko?????
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 16.10.2006 14:20:47 | Citiraj
|
sej jo lohka iz kake druge države naročiš..
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 16.10.2006 15:31:14 | Citiraj
|
Kako pa bi naredil oči za ljudi,živali... iz česa?. Poskusil sem narediti iz plastelina, ampak se belo zamaže in izgubi obliko.
Odgovor je popravil hhhh - 16.10.2006 16:49:18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 16.10.2006 18:14:08 | Citiraj
|
če res hočeš nredit v piko moreš kupit tisto armaturo pol pa še foam lateX da zaliješ tist
glede oči pa naredi v obrazu luknjice in anredi več VRST uči
in potem jih samo menjaš..maapk vseno bodi previden da se ti nebo ve zmazalo.če boš vse nahitro počeu končni razultat nebo dober..
LP
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.10.2006 07:01:48 | Citiraj
|
Kje si pa ti kupil armaturo? Če sploh si?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 17.10.2006 15:56:15 | Citiraj
|
jst je nism kupil trenutno nmam tok denarja da bi si kaj takega privoščil :D
tut ti mislm da nisi tak profi, da bi si šel zdaj to kupovat
jst sem sam doma naredil armaturo iz žice pač mal umetniške žilice pa je čisto lahko
sampak seveda ni tako popolna kot tista ki j kupiš ...
milsm da je clo na goglu nek napisan kako se te armature dela..
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 18.10.2006 06:06:55 | Citiraj
|
Saj jaz sem tudi naredil iz navadne žice. Samo jaz zdaj poskušam narediti BIONICLE stop motion. Saj imam samo enega robota (toa hahli), ostale pa bom prosil mojega prijatelja ker jih ima veliko. Ne bom jih kupoval in denar zapravljal. Izdelati moram samo scene. Vodo, ogenj in ostale takšne stvari pa bom naredil s programom:particleIllusion 3.0 ali particleIllusion SE.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 18.10.2006 13:22:50 | Citiraj
|
zanimivo zanimivo.... za ta progrma pa še nism slišal al obstaja kej da si ga downloadam?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 18.10.2006 15:08:04 | Citiraj
|
Lahko ti ga pošljem preko e-maila. Ne moreš ga downloadat.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 18.10.2006 20:35:12 | Citiraj
|
no če lahko pošlješ ga daj na lovro.podobnik@gmail.com
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 20.10.2006 07:23:52 | Citiraj
|
Sem ti poslal. Je lahek program. Samo ne vem kako iz tistega videa kaj ga narediš shraniš pod Widows media player ali BSplayer. Če boš ugotovil prosim povej.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 04.02.2007 19:09:04 | Citiraj
|
Kolikor razumem, je za animacijo potrebnih vsaj 24 sličic na sekundo. So možna odstopanja?
Za minuto animacije je potrebno 1440 sličic. Je v praksi res tako?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.02.2007 16:47:33 | Citiraj
|
Ja, naceloma je res tako. Za animacijo potrebujes 24 slikic na sekundo (za video in TV pa 25, ce je PAL sistem in 30, ce je NTFS). Vendar pa so animatorji 'pogruntali' veliko nacinov za optimizacijo dela in tako jih prakticno nikoli ni potrebno narisati/posneti vseh 24. Za vecino 'normalnih' premikanj je tako dovolj, ce rises samo vsako drugo slikico - torej 12 slikic za sekundo (x 2 - vsaka se dvakrat ponovi torej) za 24FPS. Zelo veliko se da postoriti tudi s smiselnim kadriranjem, s premisljeno uporabo barv, dobro rezijo, dramatizacijo... En zelo dober animator mi je pred casom dejal: 'Stop to animate!'. Takole za priblizni obcutek: kratka, 8 sekund (= pribl. 180 frame-ov) dolga scena je zahtevala cca. 40 slikic (resda je slo za hitro in dinamicno sceno in jih je bilo zatorej potrebnih malce vec kot sicer). Zrisal sem jo v tednu dni (ali priblizno 30 urah). Treba je povedati, da se pri taksnem risanju marsikaj lahko kopira in prerisuje in tako gre malenkost hitreje. Obenem se seveda s sodobnimi animacijskimi programi da marsikatero stvar avtomatizirati (narises skrajne polozaje, vmesne pa 'izracuna - izrise' program in podobno). Kljub vsemu pa je animacija garanje in tu ni kaj.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.02.2007 06:47:05 | Citiraj
|
Gumby govori o tako imenovani reducirani animaciji (12 slik na sekundo), ki je v uporabi pri TV animaciji, medtem ko so vse kino risanke kar lepo animirane s 24 slik na sekundo. Je pa seveda odvisno od posamezne scene in tipa animacije. Ce pomoslis logicno, bos za neko hitro sceno porabil precej manj slik (recimo le 10), saj gre za dogajanje, ko se v eni sekundu ne zgodi veliko in nima smila animirat vseh 24 slik. Nasprotno pa bos za neko "slow motion" sceno, kjer bi rad upodobil detaljno upocasnjeno dogajanje, porabil morda 48 slik na sekundo!
Upam pa, da je jasno, da gre v vsakem primeru za 24 slik na sekundo. Razlika je le v tem, da se pri hitrih scenah pac vsaka slika veckrat ponovi, pri pocasnih pa se ena slika v koncni fazi pri predvajanju prikaze le pol sekunde. Vec kot je slik, bolj gladka je animacija.
Glede reciklaze pa je najbolj enostavno razlozit na primeru lika, ki hodi. Recimo da imas za en cikelj hoje 12 slik. In vsakic, ko lik hodi, uporabis istih 12 slik, le ozadje zamenjas ali dodas kaksen drug lik. In ce ta lik hodi 30 sekund, vmes lahko dodas le nekaj novih slik, kjer krili z rokami ali zvizga, ker se gibanje pac ponavlja.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 11.02.2007 09:58:47 | Citiraj
|
Ali pa če lik govori; v tem primeru se premikajo le usta. Dejansko št. sličic je gotovo precej manjše od matematično izračunanega števila.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 12.02.2007 13:27:22 | Citiraj
|
Tudi za film se uporablja reducirana animacija. Celo ze od nekdaj (o cemur je govora tudi v Animators survival kit, ki je dandanes pravzaprav v nekaterih pogledih ze malce zastarela - ceprav se zmeraj biblija... ). Prav nedavno sem analiziral eno staro Disney-evo risanko (odprl v VirtualDub-u in izvozil frejme kot posamezne slikice). Vecina frejmov je podvojenih - torej 12 slikic za 24FPS (oz. 15 za 29FPS za pricujoco, ki prihaja iz ameriskega NeverTheSameColor TV standarda... ).
Kar pa se tice hitrih scen, se pa ne strinjam popolnoma (ali pa se najbrz nisva/nismo razumeli). V 'hitri' sceni namrec, SE zgodi veliko v kratkem casu. Tako je za 'hitro' sceno potrebno naceloma narisat vec slikic. Ali drugace, ce delam s podvojenimi slikicami, jih bom narisal 12 za 1 sekundo 'normalnega' gibanja, potem pa se 'zgodi' hitra scena, kjer slikic ne bom podvajal (ker je dogajanje hitrejse) in bom zato z 12 slikicami ustvaril zgolj pol sekunde animacije oz. bom za sekundo 'hitre' animacije moral narisat 24 risbic (medtem ko sem jih za prejsnjo sekundo narisal zgolj 12)... NeverMind...
Odgovor je popravil Gumby - 14.02.2007 12:59:50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
Avtor |
|
Besedilo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strani: 1 2 3 4 5 6 7 vse |
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum > Animacija na splošno > STOP-MOTION TEHNIKA |
Registriraj se |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Horizontalna črta ločuje že videna sporočila od še ne videnih.