Prišlo je do napake. Počakajte trenutek in pritisnite osveži.Aktivni uporabniki 6 gostov
Danes praznuje rojstni dan bendher (39 let). Vse najboljše!
Število obiskov od 1.9.2002: 25.358.383 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum > Animacija na splošno > STOP-MOTION TEHNIKA |
Registriraj se |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strani: 1 2 3 4 5 6 7 vse > |
|
|
|
|
|
|
|
|
Avtor |
|
Besedilo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 30.05.2005 20:11:38 | Citiraj
|
Pozdrav,
vem da je mogoče ta tema že bila, toda vseeno me zanima. Kaj je stop-motion tehnika? Če imam recimo eno figurco iz plastelina, kako naredim da se premika v stop-motion tehniki, vem da moraš imeti fotič al neki. Ali lahko snemš tudi z kamero? Kakšno so programi za potem spajanje slik?
lp, edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 30.05.2005 20:57:04 | Citiraj
|
Stop-motion je učinek posebne tehnike filmskega snemanja, ki temelji an nenehnem ustavljanju in ponovnem poganjanju kamere z vmesnimi spremembami prizorišča, položaja likov, ali razvoja dogajanja.
Za razliko od klasične 2-D animacije moramo pri lutkovnem filmu (stop-motion animacija) za vsako fazo (eno štiriindvajsetinko sekunde) telo lutke premakniti, posneti ta premik, ga spet premakniti, znova posneti, spet premakniti in posneti...vsako sličico posebej. Ta postopek je zelo zapleten in dolgotrajen.
ti priporočam za poduk članek, ki sem ga sam spisal ---> Kako nastaja animirani film?
In še konkretno glede samega oživljanja likov:
Za dovolj kvalitetno zadevo (v stilu studia aardman) boš potreboval "okostje", ki naj bo imel čim več možnih prepogibov (zapestje, vrat, koleno..itd...). Nekaj koristnih povezav za kvalitetne armature:
http://www.armaverse.com/
http://www.clay-mate.com/
http://easyweb.easynet.co.uk/edawe/index.htm
http://www.stopmotionworks.com/gallery1.htm
http://www.taylordesign.org/
http://www.jointworks.com/
http://www.mechinations.com/
Seveda moraš imeti že prej izdelano vizuelno podobo karakterja (ali karakterjev), tako da ugotoviš katera zadeva bi najbolj pasala zraven. Ko imaš tako "okostje", začneš z skulpturo, ki jo lahko narediš iz različnih zadev: glina, les, plastelin, umetne mase...). Poglej si mal cene....dovolj podrobna (in velika) okostja lahko stanejo tudi po 500$.
Načeloma se za snemanje uporabi kar kamera (čeprav po definiciji bi lahko zadostoval fotoaprata- za krajše zadeve. Poleg kamere, obvezno potrebuješ še stativ, okraske (drevesa, hiše, itd...), tako da lahko neko sceno vizuelno ustvariš. Če imaš na izbiro digitalno kamero, jo le uporabi. Rabil boš edino še programček za zajemanje posameznih frejmov (sličic) in že se lahko prične animacija .
Programi za izdelavo in obdelavo:
http://animatordv.wmmedia.com/index.htm
http://www.animationtoolworks.com/
http://www.framethief.com/
Pred vsem tem pa je seveda treba imeti dovolj dobro zamisel, napisan osnutek (sinopsis) in kasneje scenarij, da zadevo lahko načrtuješ do popolnosti. Tako tudi ne moreš biti obnemel, kakšni bodo končmi stroški projekta
Hope i helped
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.05.2005 21:39:45 | Citiraj
|
za stop-motion ne vidim razloga, da bi uporabljal video kamero, ker je danes zaradi digitalne tehnologije precej bolj primeren digi fotoaparat. Ima boljso resolucijo, pa se dovolj majhen je, da imas vec svobode gibanja (v majhnih prostorih) in razlicnih kotov. Seveda ni nujno, da za vsako sekundo posnames eno sliko, saj je navadno vsaka druga sekunda povsem dovolj. Je pa res animacija bolj gladka, vec kot je vmesnih slik. Ce hoces simulirat pocasni posnetek mora bit slik celo vec, pri hitrih posnetkih pa manj.
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.05.2005 21:56:23 | Citiraj
|
hVALa za Nasvete
samo še nekaj me zanima,,,,,,,slišal sem da ko posnameš, in ko daš frejme v program, ni še vedno gladko, ali imaš v programu to funkcijo, da ti ubistvu frejme, poveže, da ni vsak frejm odsekan ...
lp, edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 31.05.2005 22:06:44 | Citiraj
|
Ne kapiram vprašanja.
Pač ko maš določeno serijo frejmov jih zlepiš skupaj in to je to. Seveda če določena zadeva ni dobro narejena, lahko podvajaš že posnete frejme itd...tako da ti prihrani delo in naredi animacijo gldkejš - recimo hoja človeka.
Če pa se animacija zatika, potem je zagotovo razlog v temu, da si določenemu kadru posvetil premalo pozornosti, vsaj kar se frejmov tiče. Za gladko animacijo rabiš imeti 25 frejmov na sekundo, vendar se vsakdo v reaklnosti daleč drži tega nenapisanega pravila. Tako kot je uri rekel...za zahtevnejše zadeve se naredi več frejmov, in razlika giba osebe na vsakmu takmu frejmu je zelo minimalna. Če maš pa zelo malo frejmov (recimo da hočeš osebo ki gleda levo takoj obrniti tako, da bo gledala desno), potem je prehod iz enega stanja (začetek animacije - konec animacije) precej grob in hiter. Vse ma svoje čare.
Sicer pa ne vem kaj si sploh hotel vprašati...mislim pa da si ciljal kej na to.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 01.06.2005 22:18:43 | Citiraj
|
pozdrav,
ali lahko animiraš tudi brez okostij? Ali imaš lahko samo maso, ki jo premikaš?
lp, edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 01.06.2005 22:54:47 | Citiraj
|
Odvisno kaj delaš in kaj hočeš ustvariti....prečekiraj mail une naslove, ki sme ti jih dal, da si boljše ogledaš kaj vse bi ti rabil in kja se ti zdi vredno imeti.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 01.06.2005 23:02:35 | Citiraj
|
Pozdrav,
ali se v sloveniji da kupiti taka okostja in lateksovo peno? Ali kdo ve kaj o nastajanju Koyee? Kje vse to kupiš v sloveniji, ali moraš v tujino?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 01.06.2005 23:12:43 | Citiraj
|
Dvomim da obstaja kakšna specializirana trgovina...tujina je zagotovo zelo dobro založena - ne rečem pa da se ne da v sloveniji najti vsega tistega kar rabiš - samo psreten moraš biti in imeti žilico za ustvarjanje. Sicer pa zakaj pa ne bi uporabil kar že doma narejenih lutk za animacijo? Kot vidim, nimaš v glavi izdelanega niti osnutka animacije, zato ti predlagam, da najprej to narediš in ko boš točno vedel kam pes taco moli, se boš začel zanimati za ostale pomembne stvari.
Upam da bo naslednji tedne en članek ali intervju s Strup Produkcijo, ki trenutno dela na projektu DVORIŠČE, seveda v stop-motion tehniki s financiranjem Filmskega sklada RS. Več next week.
SloCartoon.net
Odgovor je popravil Misak - 02.06.2005 21:10:56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 02.06.2005 18:35:55 | Citiraj
|
Imam, imam osnutek. Delal bom v stilu Koye. Uporabil bom samo plastelin. Zanima me če mi bo uspelo?
Sevede ne bom delal kakšnega dolgega filma, ampak približno minuto.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 02.06.2005 20:58:46 | Citiraj
|
misak, ali si ti že delal v stop-motion tehniki!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 02.06.2005 21:10:03 | Citiraj
|
Uspelo ti bo, če boš imel dovolj dobre volje, časa in žilico za ustvarjanje! Želim ti vso srečo in da boš sproti poročal kako napreduješ.
Ne trenutno se o teh zadevah samo izobražujem, bom pa verjetno prej kot slej probal kakšen projekt ustvariti - samo sem zaradi časovne stiske primoran za to še nekaj počakati. Seveda pa boš ti na drugi strani moral prebrati še ogromno forumov ali knjig, da boš imel lažje delo.
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 03.06.2005 03:24:40 | Citiraj
|
mišak straši nadebudne upe , ne komplicirat, če mi treba
v bistvu je stvar v osnovi precej lažja kot bi človek mislil, je pa seveda odvisno kaj hočeš. Če delaš kompleksno zadevo kot je so Mali princ, Mark Twain je zadeva res komplicirana in je zanjo potrebno veliko znanja, vaje..., če pa greš v drugo smer... recimo Lego risanke (starejše) so tudi stop-motion, pa je zadeva že precej lažja. - seveda je lego figurica sami primer, lahko tudi s plastelinom narediš povesem enostaven in efektivne izdelke.
verjetno bi bilo zanimivo dobit tudi kak video vodič, kot je recimo: Learn to model with TUFO , avtorjev precej znanih plastelinastih serij Mio & Mao in Red & Blue (predstavitev teh najdeš na isti strani)
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 03.06.2005 19:45:03 | Citiraj
|
Pozdrav,
kateri material mi priporočate za izdelavo scene? Ni je veliko, hiša, hiša za psa, vrt, cesta, use ustalo pa pač zemllja?
Ali naj si izdelam kalupe in naredim sceno!
Ali naj jo naredim iz kartona?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 03.06.2005 21:24:52 | Citiraj
|
Popolnoma odvisno od tvojih želj, idej in domišlije.
Sceno lahko narediš iz kartona, lesa, zmodeliraš iz mase, končno jo lahko sestaviš tudi iz legokock, nareidš iz mivke v peskovniku ali pa kakšni deklici ukradeš hišo za punčke (šala) ... domišlija nima meja.
(Za začetek s tako določenimi elementi kot si jih določil ti bi verjetno sam poskusil iz kartona, otem pa bi pri naslednjih projektih - ko ti je že malo bolj jasno kako in kaj - poskušal improvizirati s čem drugim)
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.06.2005 12:47:17 | Citiraj
|
Misak, ali bo članek o novem projektu Strupa DVORIŠČE?
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.06.2005 12:49:26 | Citiraj
|
Bo, moram se še zment...next week i guess....
Smo full zaposleni vsi admini
ti kar poročaj kako napreduješ. Kakšne slike pri izdelavi, bi koristile, da jih pokažeš ;)
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 06.06.2005 20:12:42 | Citiraj
|
...no trenutno,,,delam skice za scenografijo,,,in oblikujem(dokončujem) scenarij ...
UGLAVNM! VSE JE ZANIMIV!
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.06.2005 19:15:11 | Citiraj
|
morm reči da je kar zanimivo delati,,,ustvarjati,,animirani film,,,sploh pa če delaš vse sam. Ja no, veliko materiala bom porabil - za samo hišo,,in njeno okolico,,bom porabil okoli 7 kvadratnih metrov kartona. Celo prizorišče pa meri 3 m x 2 m. Mislim da je bolje delati z čim večjimi stvarmi. Aja pa imejte dost velik prostor. Jst ga imam.
edo
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 08.06.2005 21:30:00 | Citiraj
|
btw: koliko velik bo tvoj osebek (iz kateregakoli materijala pač bo)?
Glede scene: iz kartona boš zlepel skupi nato pa kaj? Boš sprintal kakšne "navidezne" zidove, vrata itd..?
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 11:17:24 | Citiraj
|
Na hitro sem nekaj skupi vrgel (vse skupaj mi je mogoce vzelo 15 minut) z digitalcem, dvema starwars figurcama in Jasc Animation Shop, da vidis kako enostavno je vse skupaj. Naredil sem 18 fotografij v JAS pa sem dodal uvodni in koncni napis. Lahko bi dodal se kaksne zvocne in vizualne ucinke, ampak to ze presega bistvo primera. :)
Video verzija: Yoda (Xvid, 200K)
Pa se animiran GIF:
. Uri . | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 11:28:00 | Citiraj
|
He,he..mal premal frejmov
Drgač pa: Kje za vraga si kupil logo Dolby, ki se vidi v ozadju? Tudi jaz bi imel takšno ploščico
SloCartoon.net | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 15:23:48 | Citiraj
|
am,,misak,,zunaja scena je samo iz kartona,,,,vrata in okna,,,so iz lesa,,,vse pobarvaš in posprejaš z sprejom ki ti sceno postara,,da zgleda bolj realistična. Vse figure bodo iz plastelina, velike okoli 20cm.
lp, edo
P.S
Uri hudo. Sam res malce premalo slik,,
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poslano: 09.06.2005 15:51:55 | Citiraj
|
Ma ja, sej pravim, da je bil test na brzino (in se s frejmi nisem mel namena ukvarjat) in takoj sem ugotovu, kako dobro je met figurce, ki imajo cim vec prepogibnih delov. Recimo Yoda se lahko samo prikloni za 90, pa roke lahko dvigne za 45. Droid pa lahko roke in noge prepogiba gor in dol v ramenih in kolkih, pa se stat ne more sam zase - verjetno bi ga moral v kaksen postavek iz plastelina pritrdit. In vse to sem ugotovu v parih minutah, ko sem poskusal slikat.
Nekje v sestem razredu sem imel v planu risanko z lego kockami, ki jih mam zdaj na podstrehi v LJ (mogoce jih bom izbrskal jeseni, ko zelo verjetno pridem naslednjic tja). Samo takrat nisem mel kamere...
Varjanta je tudi, da preprosto poslikas neko figurco, kakrsen je tale Yoda, na beli/crni/modri/zeleni podlagi iz razlicnih kotov in potem ga obrezes, kot da bi bil iz kartona in naredis 2D risanko z ozadji kot so fotografije. Za rekvitize tudi poslikas kaksno radirko, svincnik in podobno, kar lahko v Photoshopu se malce obdelas in pobarvas, pa je. Ko imas enkrat vse potrebno, pa samo se sestavljas/animiras.
Pa splaca se ti narest storyboard (snemalno knjigo), ker je to v bistvu ze grobo zmontirana risanka in potem se samo poskusas priblizat temu, kar si tam narisal.
P.S. Tisto Dolby tablico sem pa dobil od enga slovenskega zastopnika pred let (ne vem ce se obstaja).
. Uri .
Odgovor je popravil uri - 09.06.2005 15:53:16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
Avtor |
|
Besedilo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strani: 1 2 3 4 5 6 7 vse > |
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum > Animacija na splošno > STOP-MOTION TEHNIKA |
Registriraj se |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Horizontalna črta ločuje že videna sporočila od še ne videnih. |
|