Torej, zopet se spravljam ustvariti še eno animacijo, podobno kakor prejšnič, tokrat malo daljši podvig - 1min. Na zvok Tree Hugger iz filma Juno, the cat wishes to be a bee, the tree to be a different kind of tree...
Zadeva bo bolj ali manj kup plastelina in potem morphing živali ven in morphing med njimi ter nazaj v plastelin, verjetno bo malo podobno kakor so pri Pingotu ustvarili efekte.
Trenutno vprašanje, ki me malo muči pa je kako najlažje ustvariti, da bodo živali dejansko v zraku, jih narediti na žici in potem zadevo v vsakem frameu zbrisati ven?
Slikce začetka verjetno kmalu, morphinga :)
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog
Kaksne vrste plastelin je to, ker mi ne zgleda povsem navaden, kakrsnega smo meli v vrtcu?
Lahko to potem pobarvas ali imas razlicne barve plastelina oz. ali bos udaril monokromatsko verzijo?
Ni isti kot v vrtcu pomoje, ker tisti v vrtcu se veliko bolj drobi se mi zdi kolikor se spomnem.
Je FIMO masa Gumby ja, soft varianta. ne tamala ploscica ampak mislim da 400g pack, ker obubožaš, če bi kopuval same tamale paketke. Imam sicer nekaj različnih barv, vendar bo tale animacija kar samo bela fimo masa.
V vsakem primeru pa bo čez vikend narejeno, ker imamo v četrtek showreel :)
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog
Ze kar nekaj casa razmisljam o necem podobnem, pa nekako ne najdem casa. Ampak, s Fimo maso pa delava z Lizo (moja hcerka) ze kar nekaj casa taksne magnetke.
Barvat se do neke mere Fimo maso da (tempera, akril...), se mi pa zdi bolje in lepse, ce kar z raznobarvnimi masami delas. A se ti ne zdi, da je soft masa nekako prevec 'pocasta'? Osebno imam raje classic varianto. Kje pa tiste velike 'cigle' kupis? Na Stajerskem imajo povsod samo majhne.
hm tele večje paketke sem dobil tu v angliji, kako je pa doma pa tudi sam ne bi vedel. v ljubljani sem tudi sam vedno samo tamale našel.
Meni je načeloma soft bolj všeč, ravno zato ker je bolj mehka in tudi nisem preveč zahteven, da morajo biti zadeve perfect. Pri klasik se vedno namučim, preden jo zgnetem dovolj da postane mehka vsaj toliko, da jo lahko oblikujem. Me pa zelo zanima kje bi dobil prav recimo kakšno večjo kocko one, ki so jo npr uporabili pri sony bravia ali pa wallace and gromitu, ker bi verjetno tudi če jo naročim še zmeraj bilo bolj ugodno.
sicer pa: tale dva slona sta npr. tudi iz fimota.
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog
//uri: Tole moje in Lizino so magnetki in so trdi. Priblizno podobno po obcutku, kot pecena glina. Fimo masa se namrec strdi, ce jo speces v pecici pri 110C za pol ure. Najini so speceni in naknadno se polakirani. Se obcasno zgodi, da se kaksen odlomi (jezkove bodice so ze kandidat za to), zato je potrebno biti malo pazljiv (da ne pade na tla, recimo). Se jih pa da zlepit s sekundnim lepilom. Zbodes se pa ne na jezkove bodice. So dovolj 'zaokrozene', ker so z roko oblikovane...
//Skatey: med brskanjem po net-u sem na tole trgovino naletel. Tale van Aken bi naj bil zelo dober za stopMotion. Narocil pa nisem se nic, ker se mi zdi precej drago (sploh, ko pristejes se stroske posiljanja - bi bilo potrebno narocit vecjo kolicino).
Ekola, uspelo, sicer kup komplikacij, da sem na koncu uspel izvozit kot quicktime in ne samo flash ampak je uspelo.
Gumby izgleda fajn, moram si narediti račun, da vidim koliko pride poštnina še zraven, mogoče mi sem v anglijo kaj ceneje, čeprav vidim, da je bruselj. Sicer pa sigurno kdaj kdo šel tja, pa bo kaj prinesel.
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog
Nadvse super. Itaq. Globalno gledano, mislim.
Bat enivej, ti bom (ker vem, da ti lahko) vseeno povedal kaj mi ni najbolj...:
Sem si pogledal animacijo skoraj nickolikokrat. Definitivno ob muziki veliko bolje funkcionira. Lahko bi celo dejal, da je muzika glavna, pa je pac ena animacija poleg. Ce namrec das na mute, je hmm... skorajda negledljiva (kar pravzaprav niti ni najboljse - animacija bi morala funkcionirat tudi sama zase).
Sicer mi je dalec najlepse med 15-to in 25-to sekundo (roza, drevo, muc po racunalu...) Ajde, pa se 'morska' scena. Nasploh si posamezne animirane sekvence vec kot lepo naredil, imas pa problem predvsem s kamero in sceno. Najbrz bi moral koncno montazo uredit s kaksnim Adobe AE ali kaj podobnega. Motece je namrec, da kamera vse prevec skace, se bolj pa so problematicna zoomiranja in menjave kadrov. Vsaj staticne scene, kjer se samo zoomira, bi bilo najbrz smiselno posneti kot film (torej, s kamero in ne s fotoaparatom) in jih potem v montazi vkljucit. Zelo motece je tudi spreminjanje ozadja. Oni modri loncek, recimo, skace levo desno po sceni in s tem kar precej pritegne pozornost nase (kar najbrz ni bil namen). Obenem je ozadje malce prevec nafilano, ce razumes kaj mislim (predvsem je prevec enih stvari, ki ne pripomorejo k zgodbi oz. celo nasprotno, opazovalca odvrnejo od bistva). Ker, pravzaprav, ce si ze delal 'minimalisticno' (enobarvni, dokaj stilizirani liki), bi bilo prav, da bi bila tudi njih okolica priblizno taksna. Nekako mi daje obcutek, da si se posvetil samo animiranju fimo mase in o sceni in ostalih stvareh sploh nisi kaj dosti razmisljal. Pa bi moral, po moje. Nasplosno se mi zdi, da ti timing precej sepa pri vsem skupaj. Ti predlagam, da si za naslednji projekt 'zgradis' v enem kotu sobe sceno, kjer se bo vse dogajalo (da se ne dogaja na delovni mizi), fiksiras fotoaparat na stojalo, ga ne premikas in ne spustis niti sapice zraven. Pa o tem razmisljaj, da velja vcasih animacijo malo ustaviti, s staticno sliko in premori povdariti nekaj pomembnega, dati gledalcu cas, da vdihne, za trenutek razmisli, pogleda in potem spremlja naprej. Pri tebi namrec vseskupaj mega prehitro laufa. Tako nekatere super stvari sploh ne pridejo do izraza. Ali, kot mi je nekoc dejal Wojtek Wawcszyk (en poljski animator, ki ga zelo cenim): 'Stop to animate!'
Eh, bluzim ze malo...
Sorry za daljsi post, malo nepovezano bluzenje in dokaj negativno kritiko (saj negativna v resnici ni - prav nasprotno, je dalec od tega - beri prvi stavek ).
Tudi meni je super, ker pomoje prav lepo deluje... kot eksperimentalni video, narejen "ad-hoc". Iz tega razloga se mi zdi vecina Gumbyevih pripomb nerelevantnih, ceprav so na splosno povsem konstruktivne (in ti bodo prisle prav pri bodocih projektih).
No kritiko sprejmem z veseljem, ker tudi vem, da so čisto vse napake, ki jih je Gumby omenil na mestu in tudi očitne. Čeprav kot končni izdelek sem kar zadovoljen, namreč za celotno animiranje sem na koncu porabil le kakšnih 20ur oz. 2dni na tem projektu in se čisto zavedam napakic :)
Da povem še za šalco, ki se premika, se namerno dejansko premika. Ker sem namreč v mockupu vse naredil da se mal premika in skače in je dodalo nek čar ter je tudi profesorju bilo všeč, da sem se na koncu odločil, da ne bom preveč kompliciral in res čisto na preprosto naredil zadevo low-tech in ne bom preveč skrbel. Ker v prvi ideji sem hotel točno to kar si rekel Gumby narediti, vse proper in gladko, vendar sem spredvidil, da mi časovno sigurno ne bo zneslo.
Za samo statično sceno in kamero, ki je stalno pri miru pa si poglej moj prejšni izdelek, to je bil pa res prvi poskus stop-motiona. Barking Dog - Typographical Stop Motion
Sem celo srečen, da si je Gumby vzel cajt in pokritiziral, ker bom naslednjič sigurno vzel cel komentar in si ga prilimal na steno vmes, ko bom delal izdelek :)
Sicer pa happy, ker večini, ki si ogleda pričara nasmešek kar je glavno
Design, creativity and Elephants. www.yukaii.com/blog